حذف ترمز دیسکی از پژو ۲۰۶ تیپ ۵

به واسطه افزایش هزینه های ساخت خودرو، شاهد آن هستیم که ایران خودرو و سایپا به طور مکرر از امکانات خودروهای خود می کاهند تا فرایند مونتاژ را به صرفه تر کنند

به واسطه افزایش هزینه های ساخت خودرو، شاهد آن هستیم که ایران خودرو و سایپا به طور مکرر از امکانات خودروهای خود می کاهند تا فرایند مونتاژ را به صرفه تر کنند. در همین راستا، شاهد حذف ترمز دیسکی عقب از پژو 206 تیپ 5 هستیم. اگر هم اکنون به سایت ایران خودرو مراجعه کرده و لیست تجهیزات و امکانات پژو 206 تیپ 5 را چک کنید، خواهید دید که ترمز عقب کاسه ای در لیست ترمزهای این خودرو ذکر شده، در حالیکه قبل از آن، تمامی ترمزهای این خودرو دیسکی بوده اند.
ارزان سازی و حذف بسیاری از امکانات، در سالهای تحریم، روند همیشگی خودروسازان ایرانی بوده است. در دوره پیشین، شاهد حذف رینگ آلومینیومی و صندلی تنظیم شونده برقی از روی سمند بودیم و در این دوره نیز شاهد حذف برخی امکانات ایمنی و رفاهی نظیر کروز کنترل، ایربگ های جانبی، ترمز دیسکی عقب و رینگ های آلومینیومی از روی تولیدات داخلی نظیر پژو پارس، دنا، پژو 206 و دانگ فنگ H30 کراس بوده ایم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر