ماهان شبکه ایرانیان

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تأکید کرد

لزوم تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی ۳ ماه

علیلو بر لزوم تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان آذربایجان شرقی در مدت ۳ ماه تأکید کرد. تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۶۲۸۰

لزوم تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی 3 ماهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در دومین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان در سال جاری با اشاره به وضعیت انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان، تعیین تکلیف کالا‌های موجود به ویژه کالا‌های فاسدشدنی را ضروری دانست و گفت: نگهداری کالای قاچاق در انبار‌ها هزینه گزافی به بیت المال تحمیل می‌کند از این رو لازم است در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

وی تسریع معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز در پاسخگویی به استعلام‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان را خواستار شد.

علیلو همچنین در فرآیند امحای سموم کشاورزی قاچاقی بر لزوم رعایت اصول حفاظت از محیط زیست تأکید کرد.

حسن استوار آذر مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان نیز از امحای کالای قاچاق در سال 97 به ارزش 23 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در سه ماهه اول سال 98 هم بیش از یک و نیم میلیارد تومان کالای قاچاق در استان امحاء شده است.

گفتنی است، در این جلسه مصوبات جلسه قبل بررسی و گزارش بازدید از انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی و نیز گزارش اقدام‌های انجام یافته در فرودگاه شهید مدنی راجع به بازرسی‌های فرودگاهی و ورود و خروج مسافرین ارائه شد.

همچنین مقرر شد کمیته حقوقی و قضایی در خصوص کالا‌های صاحب متواری، امحای داروها، وضعیت ارسال آرای صادره اداره تعزیرات حکومتی استان و دادگاه‌های انقلاب اسلامی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بررسی و تصمیم گیری و تعیین تکلیف کند.

در این جلسه همچنین به اقدامات انجام یافته در کنترل قاچاق کالا و ارز در گیت‌های ورودی و خروجی فرودگاه شهید مدنی (ره) تبریز اشاره شد؛ طی این اقدامات که با بازرسی میدانی همراه بود، پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در خصوص تجهیز سالن مسافرین خارجی به «گیت وی» و «ایکس ری» انجام شد که در نتیجه، سالن‌های پرواز داخلی و خارجی فرودگاه تفکیک و به دستگاه‌های بازرسی مجهز شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان