طرز تهیه آناناس گلاسه و فوت و فن های درست کردن آن در خانه

در این مطلب مراحل طرز تهیه آناناس گلاسه همراه با نکات طلایی برای ایجاد طعم ایده آل را در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از طعم بی نظیر این نوشیدنی نهایت لذت را ببرید.

طرز تهیه آناناس گلاسه و فوت و فن های درست کردن آن در خانه

آناناس گلاسه از انواع نوشیدنی های خوشمزه و خوش طعم می باشد و شما می توانید این نوع نوشیدنی را برای پذیرایی از مهمان هایتان در منزل به راحتی تهیه نمایید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. برای طرز تهیه آناناس گلاسه می توانید از کمپوت آناناس و یخ و بستنی وانیلی و پودر شکر و خامه صبحانه و وانیل استفاده نمایید.

نوشیدن یک نوشیدنی خوشمزه می تواند خستگی یک روز کاری کلافه کننده را از تن هر انسانی بیرون آورد. برای تهیه نوشیدنی های گلاسه روش های مختلفی نظیر موز گلاسه و توت فرنگی گلاسه و پرتقال گلاسه و آناناس گلاسه و … وجود دارد و شما می توانید با تهیه این نوشیدنی ها لحظات شاد و بی نظیری را برای اعضای خانواده و خودتان رقم بزنید.

طرز تهیه آناناس گلاسه

مواد لازم

  • کمپوت آناناس : دو قوطی
  • یخ خرد شده : 1 لیوان
  • بستنی وانیلی : 1 فنجان
  • پودر شکر : چهار قاشق غذاخوری
  • خامه صبحانه : 1 فنجان
  • وانیل : 1/2 قاشق چایخوری

طرز تهیه آناناس گلاسه خوشمزه

کمپوت آناناس و یخ خرد شده و بستنی وانیلی و پودر شکر و خامه صبحانه و وانیل را درون میکسر بریزید و مواد را هم بزنید تا به خوبی یکدست شوند سپس این نوشیدنی خوش طعم را درون لیوان های مخصوص سرو بریزید و به کمک یک شاخه وانیل آن را تزیین نمایید.

روش تهیه آناناس گلاسه در منزل

توجه داشته باشید که این اسموتی را می توانید به کمک برش میوه های مختلف نظیر توت فرنگی و آناناس و … تزیین نمایید همچنین می توانید برای تزیین نوشیدنی از خامه فرم گرفته استفاده نمایید که از این مدل تزیین اغلب برای مهمانی ها و مجالس استفاده می شود.

طرز تهیه آناناس گلاسه در خانه

نکات طلایی برای ایجاد طعم بهتر آناناس گلاسه

1.اگر تمایل دارید نوشیدنی تان خوشمزه تر شود می توانید مقداری عسل یا شکر به آن بیفزایید که در این صورت باید عسل یا شکر را همزمان با همه مواد نوشیدنی درون میکسر بریزید.

2. اگر تمایل دارید نوشیدنی را برای روزهای سرد زمستان و پاییز تهیه نمایید بهتر است از یخ استفاده نکنید.

3. بستنی وانیلی باعث ایجاد طعم ایده آل این نوشیدنی می شود ولی در صورت تمایل می توانید از بستنی ساده یا بستنی زعفرانی نیز استفاده کنید.

4. خامه صبحانه طعمی بی نظیر به این نوشیدنی می بخشد و شما می توانید برای تهیه این نوع گلاسه به صورت مجلسی از خامه صبحانه استفاده نمایید.

آناناس گلاسه خوش طعم و لذیذ

5. اگر به آناناس دسترسی دارید می توانید از برش های تازه این میوه برای تهیه آناناس گلاسه استفاده نمایید.

6. اگر تمایل دارید گلاسه آناناس خوش طعم تر می شود از ترکیب بستنی وانیلی و پودر وانیل برای تهیه این نوع نوشیدنی استفاده کنید.

7. توجه داشته باشید که نوشیدنی را باید درون لیوان های مناسبی برای سرو بریزید همچنین این نوع نوشیدنی را باید بلافاصله میل کنید تا گرم نشود.

طرز تهیه آناناس گلاسه در منزل

در این بخش از آشپزی مجله آرگا با روش تهیه آناناس گلاسه خوش طعم و بی نظیر آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مراحل و نکات ذکر شده بتوانید این نوع نوشیدنی را در منزل تهیه نمایید و پذیرایی باشکوهی را از مهمان ها و اعضای خانواده خود داشته باشید.

نوش جان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر