بروکر آمارکتس؛ بررسی تخصصی بهترین بروکر برای ایرانیان

بروکر آمارکتس در سال ۲۰۰۷ میلادی ) سال ۱۳۸۶ ( شروع به فعالیت کرد و در همان ابتدای کار توانست توجه بسیاری از معامله‌‌گران را به خود جلب کند.

ثبت نام در بروکر آمارکتس

تعداد بروکرهایی که می‌توانیم با آنها شروع به معامله کنیم بسیار زیاد هستند و انتخاب بهترین بروکر که این اعتماد را به ما بدهند که با خیالی راحت معاملات خود را آغاز کنیم بسیار اهمیت دارد.

بروکر آمارکتس چیست و چگونه در این بروکر ثبت نام کنیم؟

بروکر آمارکتس در سال 2007 میلادی ) سال 1386 ( شروع به فعالیت کرد و در همان ابتدای کار توانست توجه بسیاری از معامله‌‌گران را به خود جلب کند و پس از دریافت تاییدهای مختلف، دیگر تریدرها نیز وارد این بروکر شدند و در بروکر آمارکتس ثبت نام کردند.

برخلاف دیگر بروکرها، بروکر آمارکتس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و تریدرهای ایرانی به راحتی و با زبان فارسی می‌توانند سوالات و مشکلات خود را با این بروکر در میان بگذارند.

بیشترین مشتریان این بروکر به ترتیب از کشورهای ایران، فرانسه، ترکیه، هلند و روسیه می‌باشد و همانطور که مشخص است بروکر Amarkets توجه ویژه‌ای به ایرانیان دارد و این اولین نشانه برای این است که بدانیم این بروکر برای ترید مناسب می‌باشد.

دومین فاکتور برای انتخاب بروکر مناسب داشتن یک رگوله است. ( رگوله همانند بیمه است و در صورتی که برای بروکر اتفاقی بیافتد، مسئول پرداخت خسارت به کاربران و مشتریان خود می‌باشد.)

بروکر آمارکتس دارای رگوله FSA (اداره خدمات مالی) با شماره ثبت IBC201522567 می‌باشد و تا مبلغ 20 هزار دلار سپرده شما را بیمه می‌کند.

یکی از سوالات پرتکراری که دائما پرسیده می‌شود این است که اگر روزی بروکر تصمیم بگیرید که دیگر به ایرانیان سرویس ارائه ندهد، سرگذشت سرمایه‌هایی که در بروکر ذخیره شده است چیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که اغلب کارگزاری‌ها قبل از تحریم و عدم سرویس به یک کشور خاص، از مشتریان آن کشور می‌خواهند که سرمایه در حال گردش خود را از بروکر خارج کنند.

انواع حساب بروکر در بروکر آمارکتس

بروکر امارکتس دارای سه نوع حساب معاملاتی است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

حساب Fixed

برای اینکه حساب فیکس داشته باشید لازم است حداقل 100 دلار حساب خود را شارژ کنید. این حساب کمیسیون ندارد و کمترین حجم قابل معامله 0.01 لات می‌باشد. در حساب فیکس امکان ترید جفت ارزها، سهام و شاخص‌ها و ترید ارز دیجیتال میسر می‌باشد. همچنین حداکثر لوریج 1:1000 و اسپرد ثابت از 3 پیپ می‌باشد.

حساب Standard

حساب استاندارد مشابه حساب فیکس است با این تفاوت که اسپرد آن شناور از 1.3 پیپ می‌باشد.

حساب ECN

حساب ECN بسیار متفاوت از دو حساب گفته شده است. برای درک این موضوع به جدول زیر دقت کنید.

انواع حساب در بروکر آمارکتس

توصیه تیم پارسی فارکس افتتاح حساب استاندارد می‌باشد زیرا اکثر تریدرها نیز از این حساب استفاده می‌کنند.

نحوه واریز و برداشت در آمارکتس چگونه است؟

برای واریز و برداشت در بروکر آمارکتس می‌توانید از طریق مختلفی این کار را انجام دهید. مزیت بسیار عالی این بروکر واریز به صورت ریالی است. علاوه بر آن، از روش وب‌مانی یا تتر نیز می‌توانید واریزی خودی را انجام دهید.

در روش وب‌مانی یا تتر حساب شما مستقیما شارژ می‌شود اما برای واریز ریالی ابتدا با پشتیبان بروکر ارتباط برقرار کنید و پس از اخذ راهنمایی اقدام به شارژ حساب کنید.

از دیگر نکات جالب بروکر ای مارکت واریز و برداشت بدون کمیسیون آن هم از هر روشی است. یعنی اگر شما از طریق وب‌مانی یا پرفکت‌مانی اقدام به حساب خود کنید؛ کمیسیون مبلغ موردنظر از حساب شما کسر می‌شود اما بروکر آن مبلغ کسر شده را به حساب شما بازمی‌گرداند.

نحوه احراز هویت در بروکر آمارکتس چگونه است؟

ساده‌ترین احراز هویت را می‌توانید فقط از بروکر آمارکتس ببینید! تنها مدرک مورد نیاز برای احراز هویت کارت ملی و کارت بانکی شماست و تمام. البته که باید شماره تلفن همراه به درستی وارد کنید و در کنار آن نیز ایمیل معتبر داشته باشید زیرا اطلاعات ورود به حساب؛ به ایمیلتان ارسال می‌شود.

در صورتی که تمامی مدارک شما به درستی بارگذاری شود در کمتر از 24 ساعت حساب شما تایید می‌شود و می‌توانید در همان روز اقدام به شارژ حساب خود کنید.

کپی تریدینگ آمارکتس

اگر در بازارهای مالی مخصوصا فارکس تازه وارد باشید، کسب سود در این بازار کمی دشوار است.( برای هر کاری باید آموزش، تمرین و سپس تجربه کسب کنیم) اما یک راه بسیار ساده وجود دارد و آن سیستم کپی تریدینگ است.

کپی تریدینگ چیست

سیستم کپی تریدینگ به معامله‌گران تازه وارد این امکان را می‌دهد که بتوانند معاملات تریدرهای حرفه‌ای فارکس را عینا در حساب خود کپی کنند! مراحل کار به این صورت است که پس از شارژ حساب خود و اتصال آن به سیستم کپی تریدینگ یکی از تریدرهای حرفه‌ای، و تنظیمات مربوطه، تریدر حرفه‌ای پس از هر معامله‌ای میزان سود آن معامله در حساب شما شارژ می‌شود و تریدر نیز سود خود را از این معامله دریافت می‌کند.

در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا کپی تریدینگ سود آور است یا خیر؟

اگر یک کپی‌تریدر، معامله‌گر موفقی را برای کپی کردن پیدا کند، کپی‌تریدینگ می‌تواند سود بالایی را به همراه داشته باشد. با این حال، بزرگترین ریسک یک معامله‌گر در هنگام کپی معاملات، ریسک بازار است. اگر استراتژی‌ معامله‌گری که از آن کپی می‌کنیم ناموفق باشد، ممکن است پول خود را از دست بدهیم.

سوالات متداول بازار فارکس

ورود به بازارهای مالی همیشه پر از سوالاتی است که ذهن ما را درگیر می‌کند. در ادامه به چندین سوال پرتکرار پاسخ خواهیم داد:

اتصال حساب به سیستم کپی تریدینگ چگونه است؟ برای اتصال حساب خود به سیستم کپی تریدینگ در گوگل عبارت آموزش کپی تریدینگ پارسی فارکس را جستجو و وارد اولین سایت یعنی پارسی فارکس شوید و با کلیک بر روی دکمه اتصال حساب به استراتژی Parsifx_vip شروع به کسب درآمد کنید.

چگونه وارد کابین شخصی آمارکتس شویم؟ برای ورود به کابین شخصی آمارکتس کافیست وارد سایت parsiforex.com شوید و آموزش کامل بروکر آمارکتس را مشاهده کنید.

آیا فارکس کلاهبرداری است؟ بازار فارکس با بیش از ۵ تریلیون دلار حجم معاملات روزانه، حرفه‌ای‌ترین و بزرگترین بازار معاملاتی دنیا است و به هیچ عنوان کلاهبرداری نمی‌باشد.

آیا فارکس شرط‌بندی است؟ در صورتی که در این بازار یا هر بازار سرمایه‌ای دیگر مدیریت سرمایه رعایت نشود می‌تواند برای شخص معامله‌گر حکم قمار و شرط‌بندی داشته باشد. اما با رعایت قوانین مدیریت سرمایه بازار فارکس نه تنها شرط‌بندی نیست بلکه شغل و منبع درآمد اصلی تریدرهای زیادی در دنیا می‌باشد.

فارکس در چه روزهایی تعطیل است؟ بازار فارکس بصورت ۲۴ ساعته از بامداد دوشنبه به وقت ایران تا پایان روز جمعه فعال است و در روزهای شنبه و یکشنه تعطیل می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان