این سهام‌ها باعث منفی شدن بورس شدند

روند نزولی در بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که امروز توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر سهم‌ها بیشترین تاثیر را در این روند نزولی در بازار بورس گذاشتند.

این سهام‌ها باعث منفی شدن بورس شدند

شاخص کل بورس امروز با 10 هزار و 320 واحد نزول تا رقم یک میلیون و 469 هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 3146 واحد کاهش یافت و رقم 402 هزار و 430 واحد را ثبت کرد. در این بازار 288 هزار معامله به ارزش 31 هزار و 784 میلیارد ریال انجام شد. توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم 130 واحد کاهش یافت و به رقم 19 هزار و 620 واحد رسید. در این بازار 188 هزار معامله به ارزش 732 هزار و 648 میلیارد ریال صورت گرفت. پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار گذاشتند.

 این سهام‌ها باعث منفی شدن بورس شدند

بیشتر بخوانید:

271 256

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان