تاج ۲ گزینه خارجی برای نیمکت ایران دارد

خبرورزشی نوشت: در نشست پیشین هیئت رئیسه در مورد سرمربی تیم ملی صحبتی نشد.

تاج 2 گزینه خارجی برای نیمکت ایران دارد

خداداد افشاریان و میرشاد ماجدی دو عضو هیئت مدیره در این باره مصاحبه کردند. میرشاد ماجدی گفت اعلام نام سرمربی تیم ملی بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال است و اعضای هیئت رئیسه در مورد آن تصمیم می گیرند و در نشست قبلی اعضای هیئت رئیسه صحبتی در مورد سرمربی تیم ملی نشد.

خداداد افشاریان، دیگر عضو هیئت رئیسه در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر اعضای هیئت رئیسه موافق کارلوس کی‌روش هستند؟ گفت: «در نشست هیئت رئیسه اصلا در این باره بحثی نشد.»

واقعیت همین است که دو عضو هیئت رئیسه بدان اشاره کردند و حتی دبیر کل در ابلاغ دستور جلسه اصلا اشاره به انتخاب سرمربی تیم ملی نکرد.

اما در نشست بعدی هیئت رئیسه مهدی تاج نام سرمربی تیم ملی را به اعضای هیئت ریسه معرفی خواهد کرد. خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال حاکی از آن است؛ مهدی تاج علاوه بر طرح نام کارلوس کی‌روش نام یک مربی خارجی دیگر را هم مطرح خواهد کرد تا اعضای هیئت رئیسه از بین این دو مربی به یکی رای دهند. به نظر می رسد مهدی تاج متوجه شده است که برخی از اعضای هیئت رئیسه مخالف کارلوس کی‌روش هستند و از سویی دیگر با اعلام دو گزینه بهانه برای عدم انتخاب سرمربی تیم ملی از بین می رود.

هنوز نام مربی دوم خارجی مشخص نشده است. برخی می گویند مربی دوم هروه رنار فرانسوی است که در جام جهانی مربی تیم ملی عربستان بود.

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان