چگونه ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنیم؟

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید قدم ها را به ترتیب و با دقت زیاد بردارید. در گام اول باید یک مجموعه آموزشی و دانشگاه معتبر را در نظر بگیرید

 

ویزای تحصیلی کاناداآشنایی با نحوه دریافت ویزای تحصیلی کانادا از این جهت مهم است که می توان گفت این کشور محبوب ترین منطقه برای تحصیل و مهاجرت به حساب می آید. اما برای مجوز ورود باید مسیری را طی نمود. به همین منظور این نوشتار را تقدیم حضور شما خواهیم کرد.

نمونه های ویزای تحصیلی کانادا چیت؟

دریافت ویزای تحصیلی کانادا به سن و مقطع تحصیلی شخص بستگی دارد. برای تحصیل در کانادا می توان  ویزای دانش آموزی و دانشجویی را دریافت کرد. در مورد دریافت ویزای تحصیلی کانادا در مقطع دانش آموزی فقط افراد زیر ۱۸ سال می توانند اقدام نمایند. این افراد باید از یک مدرسه معتبر در این کشور پذیرش بگیرند و تحصیل در مدارس کانادا را آغاز کنند. افراد بالای ۱۸ سال می توانند برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام نمایند. دانشگاه ها و کالج های معتبر این کشور می توانند راه و مسیر تحصیل در کانادا باشند‌.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا چیست؟

برای تحصیل در کانادا در مقطع دانشجویی باید موفق به دریافت ویزای تحصیلی کانادا شوید. در گام اول باید این کشور به این اطمینان دست یابد که شما از نظر علمی در حد و اندازه باشید و همونین چندین بتوانید از نظر مالی هزینه ها را پرداخت کنید. دز واقع باید در کنار رزومه علمی، برنامه ها و فعالیت های قابل اجرا و ارزشمندی نیز ارائه دهید. اما این نکته را فراموش نکنید که با دریافت این مجوز، پس از تحصیل می توانید به راحتی در این کشور وارد بازار کار شوید.

مراحل لازم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا چیست؟

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید قدم ها را به ترتیب و با دقت زیاد بردارید. در گام اول باید یک مجموعه آموزشی و دانشگاه معتبر را در نظر بگیرید و مدارک مورد نیاز را آماده نمایید. تمام مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی باید جمع آوری شود. پس از آن تمام این مدارک باید در سایت اداره مهاجرت کانادا آپلود شود و هزینه ویزا نیز پرداخت شود. در گام بعدی باید نامه بایو متریک را دریافت کرده و به مرکز بایو متریک کانادا مراجعه شود. سپس باید برای الحاق ویزا اقدام نمود.

مجوز تحصیل چیست؟

دولت کانادا سندی را ارائه می دهد که با این سند اجازه می دهد خارجیان در موسسات آموزشی این کشور به تحصیل بپردازند‌. اما این نکته را فراموش نکنید که با این مجوز شما اجازه ورود به کانادا را ندارید و ویزای شما محسوب نمی شود. برای این کار باید ویزا بگیرید. برای رسیدن به این ویزا، کنسولگری کانادا باید مجوز تحصیل شما را تایید و در نهایت ویزای را صادر نماید. در این مرحله دو‌ راه برای شما وجود دارد. اگر تحصیل شما کمتر از شش ماه طول بکشد اصلا نیاز نیست مجوز تحصیل داشته باشید. اما در غیر این صورت و برای تحصیل بیشتر از شش ماه حتما باید این مجوز را دریافت کنید.

مسیر دریافت مجوز تحصیل در کانادا چیست؟

برای آغاز این مسیر و ادامه راه باید الزامات مورد نظر را داشته باشید. مهم ترین مورد این است که حتما باید از یک موسسه دعوتنامه معتبر داشته باشید. گذرنامه معتبر از دیگر مدارک مورد نیاز است. در کنار این موارد اصلا نباید محکومیت کیفری داشته باشید. داشتن بودجه مورد نیاز از نکات بسیار مهم به شمار می رود. در صورتی که این شرایط را داشته باشید مجوز صادر می شود. در غیر این صورت تقاضای شما رد خواهد شد.

چه مدارکی را برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا باید آماده کنید؟

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا تنها مدرک پذیرش کافی نیست. در این قسمت همه مدارک را بیان می داریم. نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر، مدلرک هویتی، پاسپورت معتبر، گواهی عدم سوپیشینه، نامه مبنی بر تمکن مالی، برگه واریز شهریه دانشگاه، ریزنمرات، مدرک زبان، مدارک و اسناد مالی و ارائه برنامه تحصیلاتی از مدارک مورد نیاز می باشد.

سخن پایانی

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقداماتی را باید در نظر بگیرید و در صدد انجام آن ها بر بیایید. در این مقاله شرایط تحصیل در کانادا را توضیح دادیم. تحصیل در مدارس کانادا و همچنین تحصیل در دانشگاه های این کشور برای خیلی از افراد هدف اصلی به حساب می آید. هر گونه سوالی که در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان گروه مهاجرتی پیوند دوک مطرح کنید. همه روزه پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود و در این مسیر شما را تنها نمی گذاریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان