نکات مهم و ضروری خرید دوربین مداربسته – فروشگاه توان نمایندگی داهوا

نکات مهم و ضروری قبل از خرید دوربین مداربسته که برای هر فردی مهم و ضروری میباشد را در این مقاله توضیح داده میشود

چه موارد و نکاتی را باید قبل از خرید دوربین مداربسته بدانیم؟

به گزارش وبسایت خواندنی ها به نقل از وبسایت فروشگاه توان، در این مطلب ما سعی داریم قیمت و خرید دوربین مداربسته را با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور بررسی کنیم و از صفر تا صد نکات مهم و ضروری خرید دوربین مداربسته و رمز انتخاب دوربین مناسب را برای شما عزیزان بررسی کنیم. پس در ادامه این محتوای ارزشمند جهت خرید دوربین مداربسته مناسب شما با مناسب ترین قیمت با ما همراه باشید.

نکات مهم و حیاتی خرید دوربین مداربسته

راهنمای جامع و نکات مهم خرید دوربین مداربسته مناسب

یکی از مهمترین نکته هایی که یک کاربر دوربین مداربسته با آن موجه است این است که باید چه نوع سیستمی را برای محل مورد نظر خود تهیه و خریداری نماید. در این بخش قصد داریم تا شما را با نحوه انتخاب و خرید دوربین مداربسته آشنا نماییم. اولین نکته ای که در انتخاب و خرید دوربین مداربسته با آن سر و کار دارید این است که شما به چه تعداد دوربین مداربسته نیاز دارید.

چه تعداد دوربین مداربسته برای یک سیستم مدار بسته مورد نیاز است؟

برای انتخاب تعداد دوربین های لازم برای یک مجموعه باید دقت داشته باشید که دوربین مداربسته مورد نظر حدااکثر پوشش دهی را داشته باشد و شما دوربین در مکانی جانمایی کنید که حداقل نقطه کور را داشته باشد. معولا دوربین های مداربسته HD با حداقل کیفیت دو مگاپیکسل که رزولوشن قابل قبولی می باشند با لنز فیکس حدود ۴ میلی متری می توانند فضای ۹۰ درجه ای را پوشش دهند. برای اینکه دوربین بهترین پوشش دهی را داشته باشد باید دوربین در گوشه نصب شود تا حداکثر پوشش دهی را داشته بلشد. با توجه به نکات گفته و جانمایی مربوط هنگام خرید دوربین مداربسته باید مکان های حساسیت بالا را با الویت خودتان مشخص کنید و نسبت به تهیه تعداد دوربین های لازم نمایید.

دوربین های سری اکونومی داهوا

نکته دیگر در هنگام خرید دوربین مداربسته باید با توجه به تعداد دوربین ها دستگاه دی وی آر و کانال های آن را مشخص نمایید. حداقل تعداد کانال در دستگاه دی وی آر چهار کانال می باشد و بعد از آن هشت و بعد از آن شانزده کانال می باشد. حتما در هنگام خرید دوربین مداربسته به گسترش این سیستم در آینده نیز فکر کنید و تعداد کانال های دستگاه دی وی آر DVR را برمبنای نیاز فعلی انتخاب نکنید و دی وی آر خود را یک پله بالاتر انتخاب نمایید . به عنوان مثال اگر به سه یا چهار دوربین در حال حاضر نیاز دارید دستگاه دی وی آر شما نباید چهار کانال باشد و بهتر است که هشت کانال باشد تا بهتر بتوانید به راحتی سیستم دوربین مداربسته خود را گسترش دهید. نکته مهم دیگر قیمت دوربین مداربسته در حالت مجوع با انتخاب یک دستگاه کانال بالاتر فرق زیادی ندارد.

محیط و مکان مناسب جهت نصب دوربین مدار بسته

نکته دیگر در هنگام خرید دوربین مداربسته نوع مکانی است که باید برای آن دوربین مداربسته تهیه نماییم. در حالت کلی در هنگام انتخاب دوربین مداربسته باید به این موضوع دقت داشته باشیم که دوربین مداربسته قرار است برای محیط داخلی خریداری شود یا محیط خارجی. البته در بعضی از موارد دوربین مداربسته باید برای هر دو مکان مورد نظر خریداری شود. معمولا دوربین مداربسته انتخابی برای محیط های داخلی می توانند دارای کیس های پلاستیکی هم باشند و این امر سبب می شود تا قیمت دوربین مداربسته با انتخاب کیس پلاستیکی نسبتا ارزان شود. نکته دیگر در انتخاب دوربین مداربسته برای محیط های داخلی دید در شب تا حدود ۳۰ متر کفایت می کند که این تمر نیز می تواند قیمت دوربین مداربسته را کاهش دهد. برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته در محیط های خارجی باید در نظر داشته باشید که دوربین انتخابی معمولا فلزی و یا ترکیب فلز و پلاستیک باشند و حداقل دارای استاندارد حفاظتی IP66 باشند که در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مصونیت لازم را داشته باشند.

دوربین مداربسته داهوا DAHUA پرفروش ترین برند دوربین مدار بسته بازار ایران

قابلیت های کاربردی دوربین پرفروش داهوا

اگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید و در بازار جتسجو کرده باشید به این مهم ‌پی خواهید برد که دوربین مداربسته داهوا پر فروش ترین برند و در عین حال پر طرف دار ترین برند حال حاظر دوربین مداربسته در بازار ایران می باشد و این برند با اختلاف از سایر برند ها جز محصولات پر فروش می باشد. دلیل این همه طرفداری و فروش بالا در دوربین مداربسته داهوا کیفیت بسیار بسیار بالای آن می باشد و در کنار این کیفیت بالا محصولات دوربین مداربسته داهوا دارای تنوع محصولی بالایی بوده و در تمام سطوح بازار با هر توان مالی محصولی برای ارائه دارد. دوربین مداربسته داهوا در حالت کلی دارای محصولات HD در قالب فناوری HDCVI و همچنین دوربین های تحت شبکه می باشد. شرکت داهوا را می توان بنیانگذار فناوری HD در قالب آنالوگ دانست و از این رو این شرکت در زمینه دوربین های HDCVI که منحصرا مربوط به این شرکت می باشد دارای نوآوری های فراوانی می باشد. تکنولوژی HDCVI به کار رفته در دوربین مداربسته داهوا دارای قابلیت های کاربردی مهمی می باشد از جمله اینکه دوربین های HD می توانند صدا دار نیز می باشند.

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی داهوا DAHUA Full color

این موضوع بدان معناست که دوربین های HDCVI داهوا می توانند صدا و تصویر را باهم بر روی یک کابل کواکسیال ارسال کنند که این موضوع جز نوآوری های کاربردی داهوا می باشد که فقط در دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی HDCVI دیده می شود و نکته دیگر در مورد این قابلیت کیفیت بالای صدای این دوربین ها می باشد.

سبد متنوع و کامل محصولات دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا با محصولات متنوع

همانطور که قبلا بدان اشاره کردیم دوربین مداربسته داهوا دارای تنوع محصولی بالایی می باشد و شاید به جرات بتوان گفت لیست داهوا کاملترین لیست دوربین مداربسته در بین تمام محصولات نظارت تصویری می باشد. دوربین مداربسته داهوا در اشکال مختلف مجهز به قابلیت دید در شب می باشند و دارای انواع دید در شب به صورت دید در شب IR و دید در شب رنگی می باشند. دوربین های دید در شب رنگی داهوا به صورت Full Color می باشند که این بدان معناست که اگر محیطی که دوربین مداربسته داهوا با قابلیت Full color نصب شود می تواند تصویر دید در شب به صورت کاملا رنگی ارائه دهد. نکته دیگر در مورد داهوا قیمت دوربین مداربسته داهوا می باشد.

قیمت اقتصادی و مناسب دوربین داهوا در کنار قابلیت های هوشمند و حرفه ای

اول باید به این نکته اشاره کنیم که دوربین مداربسته داهوا دارای قیمت کاملا رقابتی دارد و نسبت به سایر برند ها با توجه به امکانات فراوان که ارائه می دهد قیمتی مقرون به صرفه دارد.

قیمت مناسب دوربین های داهوا همچنین در سال های اخیر شرکت داهوا سری اکونومی و اقتصادی خود تحت عنوان سری کوپر را طراحی و به بازار معرفی کرده است که علاوه بر تنوع محصولی بالا نسبت به قیمت ارزانی که دارد دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. دوربین مداربسته داهوا در زمینه دوربین های تحت شبکه تنوع محصولی بسیار بالایی دارد و می توان گفت با اختلاف بالاترین تنوع محصولی را دارد و برای تمام قابلیت های کاربردی از جمله:

  • کیفیت مگاپیکسلی
  • انواع دید در شب
  • قابلیت WDR
  • قابلیت های هوشمند
  • انواع لنز
  • پشتیبانی از حافظه میکرو SD

تنوع محصولی دارد. همچنین در کنار تنوع محصولی بالا در دوربین مداربسته داهوا در دستگاه ضبط تصویر یعنی دستگاه های DVR و NVR دارای تنوع محصولی بالا با قابلیت های فراوانی می باشد به طوریکه سایر برند ها برای پاسخ دهی به نیاز های کاربردی خود مجبور به انتخاب و استفاده دستگاه های ضبط تصویر داهوا می باشند.

برند آیمو Imou و محصول شگفت انگیز دوربین مداربسته آیمو

محصولات دوربین مداربسته آیمو IMOU

یکی از نیاز هایی که کاربران دوربین مداربسته همیشه به دنبال هستند و به دنبال جایگزین کردن آن با سیستم های دوربین مداربسته فعلی می باشند ، دوربین های بیسیم می باشد که شرکت داهوا به این موضوع پاسخ داد و برند دوربین مداربسته بیسیم خود را در تحت عنوان دوربین مداربسته ایمو معرفی کرده است. دوربین مداربسته آیمو نسبت به سایر محصولات دوربین مداربسته بیسیم دارای کیفیت بسیار بالاتری بوده و از نظر کیفیتی این اختلاف کاملا محسوس می باشد. نکته دیگری که در مورد محصولات دوربین مداربسته ایمو وجود دارد این است که این محصولات دارای امکان انتقال تصویر مجزا برای گوشی تلفن همراه هوشمند می باشد که سرعت انتقال تصویر دوربین ایمو نسبت به سایر محصولات دوربین مداربسته بیسیم اختلاف چشمگیری دارد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم محصولات دوربین مداربسته ایمو دارای تموع محصولی بالایی می باشد و در انواع محصولات مناسب داخلی و خارجی دارای محصول می باشد.

برخوداری از قابلیت ذخیره سازی روی MICROSD با دوربین آیمو IMOU

دوربین های ایمو این قابلیت برایشان نهفته است که از یک مموری sd پشتیبانی کنند و در حالت معمول این قابلیت برایشان نهفته است که تا ۲۵۶ گیگابات رم پشتیبانی نماید. شاید بتوان کفت تنها برندی که در کنار محصولات دوربین مداربسته بیسیم اقدام به تولید دستگاه های NVR تحت شبکه نیز کرده است و شما می توانید علاوه بر میکرو SD با زمان بیشتر ضبط تصویر را روی دستگاه های NVR داهوا داشته باشید. حال اگر در سیستم دوربین مداربسته خود دستگاه ضبط تصویر داهوا را داشته باشید و آن را به شبکه وای فای وصل کرده باشید این امکان برای شما وجود دارد تا دوربین های ایمو را به عنوان یک دوربین تحت شبکه به دستگاه NVR یا DVR داهوا اضافه نمایید.

دوربین آیمو رنجر ۲ محصول محبوب و پرفروش برند آیمو IMOU

در این بخش می خواهیم در مورد یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین دوربین های ایمو یعنی دوربین ایمو رنجر ۲ صحبت نماییم. یکی از اولین و کامل ترین محصولات دوربین مداربسته ایمو همین دوربین ایمو رنجر ۲ می باشد که کاربران عادی محصولات ایمو این برند را با عنوان ایمو رنجر ۲ می شناسند.

محصول دوربین مدار بسته آیمو رنجر 2

این دوربین ایمو قابلیت چرخش دارد و شاید بتوان گفت این مهمترین مشخصه این دوربین می باشد. از دیگر مشخصه های مهم در دوربین آیمو رنجر ۲ قابلیت صداست که به صورت دو طرفه است و این بدان معناست که شما هم می توانید صدای محیط را روی نرم افزار گوشی خود دریافت نمایید و همچنین با توجه به بلندگوی تعبیه شده روی بدنه دوربین ایمو رنجر ۲ می توانید با محیطی که دوربین ایمو رنجر ۲ در نصب شده است صحبت نمایید. دوربین ایمو رنجر ۲ در دو کیفیت دو مگاپیکسل و چهار مگاپیکسل می باشد که درمدل دو مگاپیکسل پر فروش می باشد. همچنین در مدل دو مگاپیکسل در دو رنگ این دوربین وجود دارد که این رنگ ها سفید و مشکی می باشند.

مشتریان عزیز و بازدید کنندگان گرامی اگر مایل به اخذ مشاوره حرفه ای از سوی کارشناسان ما هستید می‌توانید با شماره فروشگاه توان نمایندگی دوربین مداربسته داهوا 02191004949 تماس بگیرید و مشاوره رایگان و تخصصی بهرمند شوید. در ضمن برای مشاهده قیمت روز انواع دوربین مداربسته و دستگاه DVR میتوانید به سایت فروشگاه توان نمایندگی داهوا به آدرس https://tavancctv.com/ مراجعه بفرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان