بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟

فرصت‌های تحصیلی و شغلی برابر، برخورداری از حقوق و مزایای اجتماعی مناسب باعث شده است که بسیاری از خانم‌ها به مهاجرت و زندگی در یک کشور جدید که این امکانات را برایشان فراهم می‌کند، فکر کنند

بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟

فرصت‌های تحصیلی و شغلی برابر، برخورداری از حقوق و مزایای اجتماعی مناسب باعث شده است که بسیاری از خانم‌ها به مهاجرت و زندگی در یک کشور جدید که این امکانات را برایشان فراهم می‌کند، فکر کنند. اگرچه هنوز هیچ کشوری نتوانسته برابری جنسیتی را به‌طورکامل اجرا کند، اما برخی کشورها در این مسیر گام‌های موثری برداشته‌اند. در این مطلب با بررسی فاکتورهایی همچون فرصت تحصیل، کار، درآمد مناسب و امنیت اجتماعی شما را با بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها آشنا خواهیم کرد. اگر به‌عنوان یک دختر تنها به‌دنبال کشوری هستید که این شرایط برای شما فراهم کند این مقاله برای شما نوشته شده است.

کانادا؛ قوانین عادلانه و فرصت‌های شغلی برابر برای زنان

یکی از کشورهایی که در همواره در لیست بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها و زنان قرار دارد، کانادا است. در لیست 10 کشور مناسب برای زندگی زنان کانادا در رتبه چهارم قرار دارد. وجود فرصت‌های شغلی برابر، آینده شغلی زنان در کانادا را تضمین می‌کند. همچنین قوانین سخت‌گیرانه قوانین سخت‌گیرانه دولت کانادا در رابطه با جنایت علیه زنان باعث شده است تا بسیاری از مشاوران مهاجرت نیز این کشور را به‌عنوان مقصد مناسب برای مهاجرت معرفی کنند.

همچنین کانادا جزو کشورهایی محسوب می‌شود که شکاف دستمزد جنسیتی پایینی دارد؛ بنابراین مهاجرت به کانادا برای دخترانی که تمایل به شروع یک زندگی مستقل در کشوری جدید گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به‌این‌منظور برای دریافت مجوز کار در این کشور از بین روش های مهاجرت به کانادا می‌توانید برای ویزای جاب آفر، اکسپرس اینتری و اسکیل ورکر کانادا اقدام کنید.

استرالیا؛ کشوری امن برای مهاجرت دختر تنها

بسیاری از کارشناسان مهاجرت استرالیا را به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها و زنان می‌شناسند. بسیاری از دخترانی که به فکر مهاجرت هستند، تحت تاثیر امنیت بالای زنان در استرالیا قرار گرفته‌اند. همچنین مردم استرالیا بسیار مهما‌ن‌نواز هستند و رفتار دوستانه‌ای با مهاجران دارند. زنان استرالیایی در بخش‌های مهمی همچون خانواده، جامعه، تحصیلات و کار حقوق برابر با مردان دارند. کشور استرالیا در راستای تحقق این امر در همه بخش‌های جامعه برنامه‌های را ایجاد کرده است تا از دستیابی زنان به حقوق برابر با مردان اطمینان کسب کند.

در بسیاری از کشور‌های آسیایی، اروپایی و حتی در آمریکا زنان حقوق کمتری نسبت به مردان در ازای کار برابر دریافت می‌کنند و شکاف بالایی از نظر جنسیت در دستمزدها وجود دارد؛ اما در استرالیا زنان حقوق تقریبا برابر با مردان دریافت می‌کنند. در نتیجه اگر به‌دنبال دستمزد برابر با مردان هستید، در کنار جاب آفر کانادا می‌توانید برای ویزای مهارتی اسکیل ورکر استرالیا نیز اقدام کنید. از هر پنج زن مهاجر، سه نفر معتقد هستند که درآمد بالاتری در استرالیا نسبت به کشور خود دریافت کرده‌اند

سوئد؛ کارنامه درخشان در زمینه کاهش شکاف جنسیتی

سوئد یکی از کشورهایی که همواره در لیست بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها در رتبه‌های بالا قرار گرفته است. بر‌اساس تحقیقات صورت گرفته سوئدی‌ها تمایل بیشتری به برابری جنسیتی در مقایسه با سایر کشورها دارند. این موضوع و تلاش برای کاهش شکاف جنسیتی در بین سایر کشورهای حوزه اسکاندیناوی نیز مشاهده می‌شود.

در این راستا سوئد توانسته است از چهار جنبه‌ فرصت‌ها و مشارکت اقتصادی، دستیابی به امکانات آموزشی، بهداشت و بقا و توانمندسازی سیاسی رتبه پنجم را از نظر کمترین میزان شکاف جنسیتی به خود اختصاص دهد. در عرصه اجتماعی و سیاسی نیز زنان سوئدی موفق شده‌اند 46 درصد کرسی‌های پارلمان و 50 درصد کرسی‌های کابینه دولت را کسب کنند.

دانمارک؛ در رتبه دوم بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها

کشور دانمارک بین کشورهای اروپایی رتبه اول را به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها از لحاظ برابری جنسیتی به خود اختصاص داده است. همچنین این کشور با در نظر گرفتن سیستم مراقبتی منحصر‌به‌فرد و سیاست مرخصی والدین در تلاش برای ارتقای برابری جنسیتی است. همچنین با‌توجه‌به وجود تنوع ساعت کاری در شغل‌های مختلف، بسیاری از زنان مهاجرت به دانمارک را نسبت به سایر کشورهای اروپایی ترجیح می‌دهند.

در صورت دریافت اقامت دانمارک می‌توانید از امکانات رفاهی بالا همچون شهروندان این کشور برخوردار شوید. همچنین دریافت ویزای توریستی کانادا و سفر به کشورهای توریستی محبوب برای زنان تنها بعد از دریافت اقامت از این کشور راحت‌تر خواهد بود.

فنلاند؛ فرصت‌های تحصیلی منحصربه‌فرد برای دختران تنها

فنلاند یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که فرصت‌های تحصیلی برابری برای دختران و پسران دارد. هزینه‌های پایین تحصیل و بورسیه‌های تحصیلی مختلف باعث شده است که بسیاری از دختران به فکر مهاجرت به این کشور بیافتند؛ بنابراین می‌توان فنلاند را در بالای لیست بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها در زمینه تحصیل قرار داد.

بسیاری از دختران برای دستیابی به موقعیت‌های اجتماعی برابر با مردان هستند. فنلاند اولین کشوری است که حقوق زنان برای رای دادن و انتخاب در پارلمان را به رسمیت شناخت. این کشور نمره 9.9 در برابر جنسیتی و نمره 9 در برابری حقوق بشر را کسب کرده است. همچنین با مهاجرت به این کشور فرصت این را خواهید داشت تا در شادترین کشور دنیا زندگی کنید. فنلاند در 4 سال گذشته توانسته است عنوان شادترین کشور دنیا را کسب کند.

هلند؛ فرصت کسب درآمد عالی برای دختران تنها

اگرچه هلند از نظر شکاف جنسیتی در رتبه 31‌ام قرار گرفته، اما در بسیاری از فاکتورها همچون بهداشت، اشتغال، آموزش، اقتصاد و سیاست که برای زنان مهم است، جایگاه بالایی دارد. همچنین این کشور برای مادران امتیازات ویژه‌ای همچون پرستار بارداری و تامین بخشی از هزینه‌های زایمان در نظر گرفته است.

باتوجه‌به میانگین بالای درآمد در هلند، بسیاری از دختران تنها این کشور را به‌منظور دستیابی به استقلال مالی برای زندگی انتخاب می‌کنند. این کشور فرصت‌های شغلی بسیاری را در اختیار زنان قرار داده است. بیشتر زنان مهاجر در هلند در بخش‌هایی همچون تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات مشغول به کار هستند.

با همراهی ویزا موندیال بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها را انتخاب کنید

در این مقاله با در نظر گرفتن فاکتورهایی که برای زنان مهم است، بهترین کشور برای مهاجرت برای دختر تنها را به شما معرفی کردیم. دستیابی به فرصت‌های تحصیلی و شغلی برابر، قرار گرفتن در جایگاه اجتماعی بهتر و برخورداری از امکانات رفاهی و بهداشتی باعث شده است که بسیاری از دختران تنها به مهاجرت فکر کنند. مهاجرت به این کشورها فرصتی است که زنان و دختران توانایی‌های خود را شکوفا کرده و به بهترین نحو از آن بهره ببرند.  

شرکت مهاجرتی و خدمات دانشجویی ویزا موندیال با حضور فعال در سمینارها و کنفرانس‌های بین‌المللی با دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبر در سراسر دنیا همکاری دارد و خدمات گسترده‌ای را از این طریق به متقاضیان  در زمینه اخذ پذیرش، دریافت بورسیه و کاریابی عرضه می‌کند. برای اطلاعات کامل از خدمات این موسسه به سایت visamondial.com مراجعه کنید. همچنین برای رزرو وقت مشاوره می‌توانید با شماره 02128111555 تماس بگیرید.

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان