حل مشکلات صنعت استان نیازمند برنامه های دراز مدت است/لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های موجود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان حل مشکلات صنعت در استان را نیازمند برنامه های دراز مدت در دولت و راهکارهای عملیاتی برشمرد.

حل مشکلات صنعت استان نیازمند برنامه های دراز مدت است/لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های موجود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان در نشست با مدیران خانواده صنعت ، معدن و تجارت استان گفت : زمینه رشد صنعت به ویژه در بخش معدن در استان سمنان بسیار زیاد است و باید از ظرفیت های موجود استفاده کامل و بهینه شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به لزوم داشتن برنامه بلند مدت در دولت برای تامین آب، برق و گاز صنایع و جلوگیری از قطعی سوخت صنعت در مواقع پیک مصرف، گفت: در زمینه تامین نیروی انسانی نیز فراهم نمودن شرایط پذیرش نیروهای غیر بومی از قبیل ساخت منازل مسکونی برای حل این مشکل باید در دستور کار دولت باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران استان، سرمایه شان در کلان شهرها است، افزود: باید شرایطی فراهم شود که بخشی از سرمایه این افراد در بانکهای استان باشد و مشوق ها و فراخوان هایی نیز برای بازگشت سرمایه های سرمایه گزاران استانی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان، گفت: صاحبان صنایع و معادنی که در روستاها قرار دارند باید درصدی از درآمد خود را صرف امور فرهنگی آن روستا نمایند که این مساله هم در قانون دیده شده و هم موجب برکت در کسب و کار آنان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به لزوم رفع موانع در پیوست دانشگاه و کارخانه، گفت: تلاش جهت رسیدن به اصل مطلب که همان "جهش تولید" می باشد سبب رفع بسیاری از موانع می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان