ببینید ؛ میرزایی: تحریم‌ها طبقه متوسط را به شدت خرد کرده است/ مردم بالاخره باید درباره ادامه فیلترینگ و یا رفع آن تصمیم بگیرند

یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: من فکر می‌کنم رفع فیلترینگ امروز یک خواسته مهم است و دومین موضوعی که شاید بعد از رفع تحریم‌ها، روز ۱۵ تیر باید راجع به آن تصمیم‌گیری شود، ادامه فیلترینگ و یا رفع فیلترینگ است!

ببینید ؛ میرزایی: تحریم‌ها طبقه متوسط را به شدت خرد کرده است/ مردم بالاخره باید درباره ادامه فیلترینگ و یا رفع آن تصمیم بگیرند

حجت میرزایی در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند که دغدغه کنونی مردم، فیلترینگ نیست، نان شب است، اظهار داشت: من خیلی قبول ندارم که رفع فیلترینگ فقط خواست طبقه متوسط است. امروز برخی از موضوعات مثل سبک زندگی هست که به صورت یکپارچه بین همه گروه‌های اجتماعی تقسیم شده است؛ از نوع موسیقی که گوش می‌دهند و یا لباسی که می‌پوشند و سایت‌هایی که می‌بینند و... تقریبا تفاوت چندانی ندارد و بین همه دهک‌های مختلف درآمدی یکسان است.

وی افزود: نکته بعدی این است که این تحریم‌ها طبقه متوسط را به شدت خرد کرده و در واقع یک طبقه فقیر بزرگ و متراکم ایجاد کرده است. از این جهت می‌شود گفت که رفع فیلترینگ برای کسی که کسب‌وکار سکویی دارد و یا فروشگاه مجازی دارد و ممکن است در دهک دوم و یا سوم قرار داشته باشند، مهم است. این فیلترینگ زندگی همه را مختل کرده است.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر