طرز تهیه شربت گیلاس خوش طعم و محبوب

نوشیدنی ها بهترین چیزی می باشند که در فصول گرم تهیه می شوند. در منزل با مواد اولیه کم می توان شربتی خوش طعم و رنگ را تهیه کرد و شربت را تا مدتی در یخچال نگهداری کرد. شربت گیلاس شربتی خوش رنگ و طعم بوده که در ادامه مطلب می توانید روش تهیه شربت را مشاهده کنید.

طرز تهیه شربت گیلاس خوش طعم و محبوب

شربت ها انواع مختلف و بسیاری دارند که انواع شربت را در مدت زمان کمی و با استفاده از چند قلم مواد مورد نیاز در دسترس تهیه می شود. شربت گیلاس هم یکی از انواع شربت های خنک و تابستانی می باشد که گزینه ای بسیار عالی به عنوان نوشیدنی خنک در منزل می باشد. با استفاده از گیلاس، شکر و آب می توانید شربتی خوش طعم و خوش رنگی را تهیه کنید. طرز تهیه شربت گیلاس در این مطلب قرار دارد.

انواع شربت ها یکی از بهترین نوشیدنی ها برای انواع فصل ها می باشند. شربت گیلاس را می توان در فصل تابستان تهیه کرد و برای ماه های بعد و زمستان در یخچال نگهداری کرد. برای سرو این شربت کافی است تا مقداری آب خنک و مقدار کمی از شربت را درون لیوان مورد نظر بریزید و مخلوط کنید. از جمله انواع نوشیدنی های خنک و دلچسب برای فصل تابستان می توان به لیموناد توت فرنگی، انار گلاسه و رانی پرتقال اشاره کرد. با کلیک بر روی لینک ها می توانید دسترسی ساده به روش تهیه این سه نوشیدنی دلچسب داشته باشید.

شربت گیلاس خوش رنگ

مواد لازم

  • گیلاس 1 کیلوگرم
  • شکر 3 پیمانه
  • آب 3 پیمانه

شربت گیلاس ساده و خوشمزه

طرز تهیه شربت ساده و خوش رنگ

ابتدا برای تهیه این شربت خوش رنگ و طعم باید گیلاس ها را به خوبی بشویید. دم گیلاس ها را جدا کردن و دانه گیلاس را بیرون بی آورید. سپس قابلمه ای مناسب را بر روی حرارت قرار دهید. در قابلمه 3 پیمانه آب و 3 پیمانه شکر و 1 کیلوگرم گیلاس بی دانه را اضافه کنید.

زمانی که شربت شروع به جوشیدن کرد با استفاده از یک گوشت کوب تمام مواد را به خوبی له کنید. حالا باید دوباره 5 دقیقه صبر کنید تا مواد له شده بجوشند. در ادامه شربت را باید از صافی رد کنید تا صاف شود و مایعی یک دست و قرمز رنگ به دست بی آید.

مایع به دست آمده را درون قابلمه بریزید و صبر کنید دوباره به مدت 5 دقیقه بجوشد. پس از 5 دقیقه شربت گیلاس خوشمزه شما آماده است. این شربت را باید در شیشه ای که با آب جوش و یا در ماشین ظرفشویی شسته شده است نگهداری کنید.

طرز تهیه شربت گیلاس خوشمزه

این شربت را می توان به مدت 2 هفته درون یخچال قرار داد و استفاده کرد. برای تهیه و سرو مقداری از مایع شربت در لیوانی بریزید و به مایع شربت گیلاس آب خنک اضافه کنید و هم بزنید تا شربت و آب با هم مخلوط شوند. در آخر به دلخواه می توان در شربت چند تکه یخ انداخت و سرو کرد. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر