حمله مجدد ائتلاف آمریکا و انگلیس به خاک یمن

ائتلاف متجاوز آمریکایی و انگلیسی شامگاه امروز (پنجشنبه) در راستای حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، دو بار منطقه «بحیص» واقع در شهرستان میدی را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

جنگنده‌های آمریکا و انگلیس امروز بار دیگر به خاک یمن تعرض کرده و منطقه‌ای در استان حجه واقع در شمال غربی این کشور را بمباران کردند.
 
به گزارش ایرنا به نقل از المسیره، ائتلاف متجاوز آمریکایی و انگلیسی شامگاه امروز (پنجشنبه) در راستای حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، دو بار منطقه «بحیص» واقع در شهرستان میدی را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.
 
حملات ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به یمن در حمایت از رژیم صهیونیستی و در واکنش به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، عرب و مدیترانه صورت می‌گیرد.
 
ارتش یمن پس از آغاز جنگ غزه در حمایت از فلسطینیان، ده‌ها عملیات نظامی شامل پهپادی و موشکی در دریای سرخ، غرب و مدیترانه علیه کشتی‌های اسرایلی انجام داده است.
 
نیروهای مسلح یمن در پی حماقت ائتلاف آمریکایی و انگلیسی در مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز هدف قرار می‌دهند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان