بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در حوزه ترافیک منظریه شهرکرد هزینه شد

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکردگفت: در سال گذشته یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه جهت انجام اقدامات ترافیکی هزینه شد.

بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در حوزه ترافیک منظریه شهرکرد هزینه شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، پیمان محقق با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد و 610 میلیون تومان اعتبار در منظریه جهت انجام اقدامات ترافیکی هزینه شد، اظهار کرد: در راستای اصلاح سرعتگیرهای پلاستیکی و اجرای سرعتگیر آسفالتی و اصلاح آن‌ها 500 میلیون تومان و همچنین رنگ‌امیزی محوری معابر اصلی منظریه نیز 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی افزود: جهت نصب و راه اندازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در چهارراه ایرانسل 300 میلیون تومان اعتبار و نصب 30 عدد تابلوهای راهنمایی و رانندگی 120 میلیون تومان نیز هزینه شد.

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک با اشاره به هزینه 100 میلیون تومانی جهت تهیه طرح دسترسی بلوار امام علی(ع) منظریه به بلوار جهاد میرآباد بیان کرد: خط کشی عابر پیاده در چهارراه ایرانسل با 45 میلیون تومان اعتبار و ایمن‌سازی دوربرگردان‌ها در منظریه به وسیله نیوجرسی‌ها با 30 میلیون تومان اعتبار و رنگ‌آمیزی سرعتگیر واقع در بلوار امام علی(ع) با 15 میلیون تومان اعتبار انجام شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر