تصادفات، صدرنشین جرایم در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان بیان کرد: بیشترین وقایع و جرایم در کردستان، تصادفات با ۳۷ درصد، سرقت ۱۹ درصد، نزاع و درگیری ۹ درصد، سایبری ۶ درصد و مفاسد اجتماعی چهار درصد به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار علی آزادی اظهار کرد: کردستان از لحاظ فراوانی سرقت، در جایگاه 28 کشور قرار دارد که نشان دهنده عملکرد خوب رسانه ها در بحث فرهنگ سازی و فرهنگ بالای مردم استان است.

وی وقوع سرقت در سال جاری را نسبت به سال قبل هفت درصد کمتر اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، سرقت مهم در استان 14 درصد کاهش داشته و سرقت خرد هم پر این مدت یک درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی کردستان بیان کرد: بیشترین وقایع و جرایم در کردستان، تصادفات با 37 درصد، سرقت 19 درصد، نزاع و درگیری 9 درصد، سایبری 6 درصد و مفاسد اجتماعی چهار درصد به خود اختصاص داده اند.

سردار آزادی با اشاره به وقوع 2 هزار درگیری و نزاع و افزایش 132 درصدی جرایم سایبری در سال جاری، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، 327 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و 36 قاچاقچی دستگیر و 558 خرده فروش دستگیر شدند، ضمن اینکه 2 هزار و 610 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

وی  به بحث اربعین پرداخت و افزود: پلیس در سه زمینه تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی، به زائران اربعین در مرز باشماق مریوان خدمات ارائه می دهد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ایجاد امنیت زائران انجام شده است، از برپایی موکب در ورودی ها و خروجی‌ شهرها توسط پلیس برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

فرمانده انتظامی کردستان رویکرد پلیس را ارتباط مستقیم با مردم، رفع مشکلات و جلب رضایتمندی آنان دانست و ادامه داد: سعی داریم هر ماه دیداری عمومی با مردم داشته باشیم تا از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های آنان را بررسی و رفع کنیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر