مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد

با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان ، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور ، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مدیران و مسئولین ادارات اجرایی استان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان برگزار شد.

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تبریک روز حفاظت  اطلاعات و همچنین روز خبرنگار، اظهار کرئ: آمار تردد مراجعین به دستگاه قضایی استان در سال 1402 بیش از 3 میلیون نفر بوده که این آمار موید این مطلب است که این دستگاه بیشترین مراجعه کننده را در میان سایر ادارات اجرایی در استان دارد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود : پزشکی قانونی نقش حساس و ویژه ای در اجرای یکی از وظایف اصلی دادگستری که همانا اجرای عدالت و احقاق حق می باشد ، بر عهده دارد .

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: پزشکی قانونی یکی از بازوان رکین ، فنی و کارشناسی محاکم و دادسرا بوده و نقش تعیین کننده ای در دقت و اتقان آرای قضایی ، سرعت رسیدگی به پرونده ها  و همچنین کاهش اطاله دادرسی دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان کردستان ابراز امیدواری کرد مدیریت جدید پزشکی قانونی نیز در راستای پیشبرد اهداف عالی دستگاه قضایی در سندتحول و تعالی گام های موثری بردارد.

در ادامه این مراسم ، دکتر سید امیرحسین مهدوی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار داشت : ضرورت دارد تا مدیر و کارکنان پزشکی قانونی استان کردستان در جهت جلب رضایت مردم شریف استان گام های موثرتری بردارند.

وی افزود: جنس خدمات پزشکی قانونی، کارشناسی است و نظریه های کارشناسی صادره در پزشکی قانونی ، به اجرای عدالت در دستگاه قضایی کمک شایانی می کند.

دکتر مهدوی پزشکی قانونی استان کردستان را جزء استانهای برخوردار از نظر نیروی انسانی در کشور ذکر کرد و افزود : خدمات پزشکی قانونی استان کردستان در حوزه های روانپزشکی ، سم شناسی و ... در استان انجام می شود که این موضوع سبب شده تا استان از این جهت مستقل از استانهای همجوار باشد.

وی تاکید کرد: ارتقای کیفی خدمات پزشکی قانونی سرلوحه کار ماست  که یک گام اساسی آن اقدام جهت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی ذیل دانشگاه علوم قضایی و خدمات است.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر بهتاش خانی آباد تقدیر و دکتر بهزاد غضنفری پور به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر