آتش سوزی گوشه شهنشاه خرم‌آباد اطفاء شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرم آباد گفت : آتش سوزی گوشه شهنشاه خرم‌آباد اطفاء شد.

آتش سوزی گوشه شهنشاه خرم‌آباد اطفاء شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، لطفعلی بیرانوند  اعلام این خبر گفت:  با تلاش دلسوزانه  مجموعه مامورین منابع  استان و شهرستان و کمک نیروهای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، نیروی انتظامی، مدیریت بحران استانداری، همیاران طبیعت و افراد محلی، خوشبختانه شب گذشته حوالی ساعت 23 آتش سوزی منطقه گوشه شهنشاه اطفاء شد و تا صبح یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان به منظور پایش منطقه در محل حضور داشتند.

وی با تقدیر و تشکر فراوان از نماینده ولی فقیه در استان که هماهنگی های لازم را با سپاه استان انجام داده بود و سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه لرستان که با تعدادی از نیروهای تحت امر از ابتدای حریق در منطقه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: جا دارد از دستگاه های امنیتی، نیروی انتظامی، جناب سرهنگ امیری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، مدیریت بحران استانداری، همکاران یگان حفاظت در اداره کل و شهرستان خرم آباد، معاونین اداره کل، همیاران طبیعت، افراد محلی و... کمال قدردانی را بابت اطفاء حریق دیشب گوشه شهنشاه داشته باشم.

وی تصریح کرد: متخلفینی که به هر نحوی با آتش سوزی مزارع و جنگل ها سعی در تخریب محیط زیست و منابع طبیعی دارند بدانند که تحت پیگرد قانونی هستند و هیچگونه مماشاتی با این قبیل افراد نخواهیم داشت.

بیرانوند افزود: از همه هموطنان بالاخص هم استانی ها و همشهریان خرم آبادی تقاضا داریم که با توجه به گرمای بیش از حد هوا، وجود پوشش گیاهی انبوه و ریسک بالای حریق بیشتر مراقب جنگل ها و مراتع باشند و در جهت حفاظت از این منابع خدادادی وظیفه اعتقادی و اجتماعی خود را بکار بگیرند چرا که تخریب جنگل ها و منابع طبیعی ضمن اینکه گناهی نابخشودنی است ظلم به خود و همه انسان ها و مخلوقات روی کره زمین است.

رییس اداره منابع طبیعی خرم آباد در پایان تصریح کرد: تلفن 1504 یگان امداد جنگل و مرتع  پل ارتباطی با مردم عزیز است که شبانه روز پاسخگوی مردم طبیعت دوست می باشد و خواشمندم هر گونه حریق، تخریب، قطع چوب و ... را از طریق این سامانه به منابع طبیعی گزارش دهند.

گفتنی است پیرو خبر روز گذشته مبنی بر آتش سوزی توسط افراد محلی در راستای درگیری نزاع دسته جمعی، موضوع جهت بررسی بیشتر و اطلاعات دقیق تر جهت شناسایی عامل یا عاملان از طریق مراجع ذیصلاح تحت بررسی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان