فرصتی طلایی برای حضور در بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی روسیه

نشست آموزشی تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان با هدف آشنایی با نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی روسیه و صفر تا صد صادرات مواد غذایی به این کشور برگزار خواهد شد

فرصتی طلایی برای حضور در بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی روسیه

سی و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی روسیه (WORLD FOOD) از 27 تا 30 شهریور 1403 در مسکو برگزار خواهد شد

در آستانه برگزاری این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد صنعت مواد غذایی و نوشیدنی در روسیه و اروپای شرقی به شمار می رود، نشست آموزشی تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان با هدف آشنایی با این رویداد نمایشگاهی و صفر تا صد صادرات مواد غذایی به این کشور با حضور اساتید و کارشناسان خبر این حوزه، از ساعت 15:30 الی روز شنبه 6 مرداد ماه سال 1403 در محل هتل آکادمی ملی فوتبال واقع در اتوبان تهران - کرج، ورودی غربی استادیوم آزادی، بعد از هتل المپیک برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به این حضور در این نشست تا 30 تیر ماه فرصت دارند تا از طریق شماره تلفن های : 88059457-9 - 09127676619 - 09027233032 – 09122011944 نسبت به این ثبت نام در این نشست اقدام کنند.

گفتنی است در پایان این نشست به هر یک از شرکت کنندگان گواهی شرکت از سوی شرکت TD GROUP روسیه اهدا خواهد شد. ثبت نام از شرکت هایی که تمایل به اجاره غرفه در سی و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی روسیه و یا اعزام در قالب گروه تجاری-بازاریابی را داشته باشند در محل نشست با تخفیف ویژه انجام خواهد شد.

همچنین هزینه هر شرکت کننده مبلغ یک و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است که این مبلغ در صورت ثبت نام در نمایشگاه  عودت خواهد شد. WORLD FOOD

همچنین لازم به تاکید است که شرکت های دانش بنیان داوطلب حضور در این نمایشگاه از تسهیلات بلاعوض صندوق نوآوری برخوردار خواهند شد.

فرصتی طلایی برای حضور در بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی روسیه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر