گردان های القسام مسوولیت عملیات ضد صهیونیستی در طولکرم را بر عهده گرفت

گردان‌­های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس مسوولیت عملیات ضد صهیونیستی در روستای رامین در شرق طولکرم را که به زخمی شدن سه صهیونیست منجر شد، بر عهده گرفت.

گردان های القسام مسوولیت عملیات ضد صهیونیستی در طولکرم را بر عهده گرفت

به گزارش خبرآنلاین، گردان‌های عزالدین القسام امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای نوشت: با یاری و توفیق خداوند رزمندگان مجاهد القسام روز سه‌شنبه توانستند به طرف یک خودروی متعلق به اشغالگران صهیونیست در نزدیکی روستای «رامین» در شرق شهر «طولکرم» در کرانه باختری شلیک کنند که در پی آن، سه صهیونیست زخمی شدند و رزمندگان القسام در سلامت و امنیت از صحنه عقب نشینی کردند.

گردان های القسام با پذیرش مسوولیت این عملیات قهرمانانه تأکید کرد: این عملیات در واکنش به ریخته شدن خون شهدای فلسطینی و در چارچوب مسوولیت پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و همچنین جنایات این رژیم در نوار غزه و بدرفتاری ها و شکنجه اسرا در زندان های رژیم اشغالگر انجام می گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب نیوز، شاخه نظامی جنبش حماس همچنین اعلام کرد: شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، از رزمندگان ما هیچ چیزی جز مرگ و گلوله نخواهند دید و آتش بمب‌های پیشرفته القسام که اخیرا در طوباس، جنین، طولکرم و نابلس در میان نظامیان اشغالگر منفجر شد، تا زمانی که صهیونیست ها به اشغالگری در سرزمین ما و تجاوز به حقوق ملت فلسطین ادامه دهند همچنان برافروخته باقی خواهد ماند.

جوانان مقاوم فلسطینی بامداد (سه شنبه) با شلیک به سمت یک خودروی شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی روستای «رامین» در «شرق طولکرم» کرانه باختری، سه تن از آنان را زخمی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، به دنبال این عملیات ضد صهیونیستی، ارتش اشغالگر منطقه را به محاصره درآورد و به بازرسی روستاهای رامین و «بیت لبید» اقدام کرد.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر ماه 1402)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت صدها فلسطینی را نیز در کرانه باختری شهید و زخمی کرده است.

پیش تر باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی از افزایش شمار شهروندان فلسطینی بازداشت‌ شده توسط رژیم صهیونیستی در کرانه‌باختری رود اردن به 9 هزار و 655 نفر از هفتم اکتبر 2023 (15 مهر 1402) خبر داده بود.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر