سرمربی شگفتی‌ساز جام جهانی علیه بمب پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس برای خرید ستاره مراکشی با مانع بزرگ مواجه شد.

سرمربی شگفتی‌ساز جام جهانی علیه بمب پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه الشرق ریاضة امروز با انتشار گزارشی به شرایط یحیی عطیةالله و پیشنهاداتی که او از باشگاه‌های مختلف دریافت کرده است، پرداخت و مدعی شد سرمربی تیم ملی مراکش به این بازیکن توصیه کرده برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی لیگ ایران را برای ادامه فوتبال خود انتخاب نکند.

به گزارش ورزش سه، این روزنامه نوشته است: "یحیی عطیةالله، مدافع چپ ملی‌پوش مراکشی تیم سوچی روسیه، در ساعات گذشته و در زمانی که تیمش برای برای ورود به اردوی تدارکاتی پیش فصل آماده می‌شود تصمیم گرفت به طور ناگهانی به مراکش بازگردد.

یک منبع خصوصی گفت که عطیة‌الله پس از درخواست ایجنتش برای انتقال او به یک باشگاه جدید، تصمیم گرفت به مراکش بازگردد. این بازیکن پس از سقوط سوچی از لیگ برتر روسیه، تمایلی به ادامه کار در این تیم ندارد.

این منبع گزارش داد که ایجنت عطیةالله موفق شده دو پیشنهاد برای او فراهم کند؛ اولی از ایران و دیگری از یک باشگاه بزرگ روسیه. باشگاه ایرانی، پرسپولیس است که به توصیه خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی خود که پیش از این در باشگاه الوداد با او کار می‌کرد، برای جذب این بازیکن که در جریان پیروزی مراکش مقابل پرتغال در جام جهانی 2022 پاس گل داد، وارد عمل شده است.

اما ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش از عطیةالله خواست که پیشنهاد ایرانی خود را اولویت آخرش قرار دهد و فصل آینده در لیگی رقابتی‌تر بازی کند. او به این شکل می‌تواند جایگاه خود را در تیم ملی مراکش در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آفریقا 2025 حفظ کند.

عطیةالله در حال حاضر در مراکش به سر می‌برد و تمام پیشنهادات ارائه شده را بررسی خواهد کرد تا در اسرع وقت تیم جدیدش را انتخاب کند. ایجنت او هم در تلاش است تا مقامات سوچی را برای جدایی این بازیکن قانع کند، چرا که قرارداد تیم روسی با او تا 30 ژوئن 2026 است.”

گزارش خبرنگار ما حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را کرد تا نظر منفی پیرامون این انتقال را به حداقل برساند و حتی این گزارش نیز خشم مدیران پرسپولیس را به همراه داشته است.

با این حال رقم بالای رضایتنامه این بازیکن حتی به صورت قرضی، سبب شده تا او از دسترس تیم فوتبال پرسپولیس دور شود. جالب اینکه باشگاه سوچی نه تنها برای انتقال قطعی بلکه برای حضور یک‌ساله این بازیکن هم رقمی هنگفت را درخواست کرده بود.

به نظر می‌رسد مذاکره پرسپولیس برای جذب این بازیکن در نهایت با شکست مواجه خواهد شد و سرخپوشان باید به سراغ گزینه جانشین بروند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر