بازداشت یک نفر به جرم حفاری غیرمجاز در حیاط خانه‌ اش

سید فرامرز میر امروز (پنجشنبه، ۲۸ تیر ماه) درباره بازداشت حفاران غیرمجاز در این استان، اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در خانه‌ ای شخصی در شهرستان مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از بازداشت حفار غیرمجاز در شهرستان مینودشت در شرق این استان با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ سید فرامرز میر امروز (پنجشنبه، 28 تیر ماه) درباره بازداشت حفاران غیرمجاز در این استان، اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در خانه‌ای شخصی در شهرستان مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
او ادامه داد: نیروی انتظامی مینودشت و مأموران یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شرق استان پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام و پس از انجام عملیاتی به خانه مسکونی وارد شدند و پس از بررسی و بازدید، حفاری غیرمجازی به عمق پنج متر و عرض دو متر در حیاط خانه شناسایی و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.
 
وی بیان کرد: متهم با تنظیم صورت‌جلسه با هدف سیر مراحل قانونی و قضایی همراه ادوات حفاری غیرمجاز به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت تحویل داده شد.
 
میر اضافه کرد: مردم هرگونه موارد مشکوکی در زمینه جرایم مرتبط به میراث‌ فرهنگی و تجاوز و تخریب آثار فرهنگی - تاریخی را به سامانه ارتباط تلفنی 09662 (دریافت اطلاعات مردمی در ارتباط با تخلفات حوزه میراث فرهنگی) اعلام کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر