۳۴مورد فرزندخواندگی در استان سمنان ثبت شد/ بهزیستی سمنان حائز رتبه سوم کشوری در جذب مشارکت‌های نقدی مردمی

محمود منطقی در دیداربا استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن اشاره به گزارشی از عملکرد بهزیستی در استان طی یک سال اخیر، تاکید کرد: در سال گذشته ۳۴ مورد فرزند خواندگی در استان به سرانجام رسید.

34مورد فرزندخواندگی در استان سمنان ثبت شد/ بهزیستی سمنان حائز رتبه سوم کشوری در جذب مشارکت‌های نقدی مردمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، وی از ثبت 36 مورد بازگشت به خانواده در استان طی سال قبل خبر داد و تاکید کرد: حمایت از فرزندان بی سرپرست تحت پوشش مجموعه بهزیستی استان در حوزه ورزشی به صورت مطلوب در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: شاهد موفقیت‌ها و کسب مدال و قهرمانی در زمینه ورزشی توسط معلولان و توانخواهان استان سمنان بودیم.

منطقی افزود: سال 1400 اعتبار مجموعه بهزیستی استان 87 میلیارد تومان، سال 1401، بالغ بر 104 میلیارد و در سال 1402 به 208 میلیارد تومان رسید.

وی از رشد سه هزاردرصدی مشارکت‌های نقدی مردمی در زمینه خدمات بهزیستی طی سه سال اخیر خبر داد و گفت: استان در شاخص مشارکت‌های نقدی مردم رتبه سوم کشور را دارد.

***بهزیستی سمنان حائز رتبه سوم کشوری در جذب مشارکت‌های نقدی مردمی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه مشارکت‌های نقدی مردمی این استان طی سه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، گفت: در این بخش توانستیم رتبه سوم کشوری را به دست آوریم.

وی افزود: حفظ عزت و کرامت مددجویان استان همواره در اولویت کاری ما قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، در حال حاضر پشت نوبت دریافت پوشش بهزیستی وجود ندارد و حق پرستاری‌ها و حمایت‌های مالی نیز تقویت شده است و تمامی دهک‌های یک تا سه زیر پوشش قرار گرفتند.

منطقی بیان کرد: اعتبارات در حوزه بهزیستی استان سمنان با نگاه مثبت برای خدمت به جامعه هدف، بالغ بر 6 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: ظرفیت پست سازمانی در قالب سه درصد استخدامی معلولان در دستگاه‌های اجرایی در دولت سیزدهم احصا و در کشور اجرایی شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: 36 مورد بازگشت به خانواده و 34 مورد فرزندخواندگی در سال گذشته در این استان به سرانجام رسید.

منطقی عنوان کرد: حمایت از فرزندان بی‌سرپرست زیر پوشش مجموعه بهزیستی استان سمنان در حوزه ورزشی به صورت مطلوب در دستور کار قرار گرفت که شاهد موفقیت‌ها و کسب مدال و قهرمانی در این بخش بودیم.

وی اضافه کرد: سال 1400 اعتبار مجموعه بهزیستی استان سمنان 87 میلیارد تومان، سال 1401، بالغ بر 104 میلیارد و در سال 1402 به 208 میلیارد تومان رسید.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: مشارکت‌های نقدی مردمی این استان طی سه سال گذشته بالغ بر سه هزار درصد رشد داشته است که توانستیم رتبه سوم کشوری را به دست آوریم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر