ادارات این استان روز یکشنیه تعطیل شد

تغییر در ساعات کاری ادارات استان فارس در هفته آینده ابلاغ شد.

ادارات این استان روز یکشنیه تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، به دلیل ماندگاری هوای گرم تغییر در ساعات کاری ادارات استان فارس در هفته آینده را ابلاغ کرد.

ایسنا در خبری نوشت: محسن نعمتی طی ابلاغیه‌ای بیان کرد: روز یکشنبه 7 مرداد ماه به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، کلیه دستگاه‌های اجرایی، موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی تعطیل می‌باشند، همچنین بانک‌های استان در روز یکشنبه از ساعت 6 تا 11 باز و به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران استان، با عنایت به تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران، حسب تأیید و دستور استاندار فارس، به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کار کلیه دستگاه‌های اجرایی استان شامل مؤسسات عمومی، دولتی، غیر دولتی و بانک‌ها در روز شنبه 6 مردادماه و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 8 تا 10 مرداد از ساعت 6 لغایت 11 صبح خواهد بود، همچنین در روز پنجشنبه 12 مرداد طبق روال قبل، دستگاه‌ها مشمول، به صورت دورکار و بانک‌ها از ساعت 6 تا 11 صبح به ارائه خدمات می پردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: مقرر گردیده مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت 13 تا 17 تعطیل اعلام شود.

نعمتی گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان‌های سطح شیراز، مقرر شد شهرداری شیراز ساعت شروع کار ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شامل مترو و اتوبوس خود را متناسب با ساعت کاری کارمندان آغاز کند و مدیران موظف هستند کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: بیمارستان‌ها مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تامین کالاهای ضروری، طبق روال قبل به ارائه خدمات می‌پردازند.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر