رئیس شورای عالی استان‌ها، "دستیار رئیس جمهور و عضو هیأت دولت" می‌شود

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: با موافقت رئیس جمهور منتخب، رئیس شورای عالی استان‌ها به عنوان "دستیار رئیس جمهور و عضو هیات دولت" منصوب می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها، "دستیار رئیس جمهور و عضو هیأت دولت" می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفتگویی با اشاره به دیدار روز گذشته خود رئیس جمهور، اظهارکرد: یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در سطح ملی، تقویت و تعمیق توجه دولت به نظام شورایی است.

وی گفت: جامعه 120 هزار نفره شورایی، یک جامعه نخبگانی است که برخاسته از رای و نظر مردم بوده و اعتماد عمومی و تخصص را پشتوانه خود دارد.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه هر اقدام و تصمیمی که در جهت تقویت جایگاه نظام شورایی باشد، گام برداشتن در مسیر تحقق بیش از پیش مردم‌سالاری دینی است، افزود: با عزم و اراده مضاعف، تحقق این مهم را رسالت خود می‌دانیم و در دیدار با رئیس جمهور منتخب نیز آن را مطالبه کردیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس، در اولین اقدامی که به واسطه تعامل با دولت جدید صورت گرفت، با درایت رئیس شورای عالی استان‌ها و پیشنهاد وی، اتفاق بسیار مهمی برای جامعه شورایی کشور رقم خورد.

حاجی‌بگلو گفت: بر این اساس و با موافقت رئیس جمهور منتخب، رئیس شورای عالی استان‌ها به عنوان "دستیار رئیس جمهور و عضو هیات دولت" منصوب می‌شود.

وی افزود: قطعا این اتفاق ارزشمند، موجب تسریع در پیشبرد اهداف کلان نظام شورایی کشور و تحقق ظرفیت‌های پیش‌بینی شده برای شوراها در قانون اساسی می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر