پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر چه کسانی هستند؟

پس از افشای متن قرارداد آرتتا با آرسنال، اکنون این سوال مطرح شده که مربیان در لیگ برتر انگلیس چه درآمدهایی دارند و اصولا این رقم‌ها منطقی است؟

پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مایکل آرتتا پس از امضای قرارداد سه ساله جدید با آرسنال، همچنان دومین سرمربی پردرآمد لیگ برتر است. البته آرتتا با 10 میلیون پوندی که دریافت کرده راه طولانی برای رسیدن به رکورد 20 میلیون پوندی پپ گواردیولا دارد. پپ همچنان در صدر جدول گران قیمت ترین مربی لیگ برتر جزیره ایستاده است.

به نقل از فارس، با این حال، با چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر، منصفانه است که بگوییم گواردیولا دستمزد درست و عادلانه خود را دریافت می کند.دستمزد آرتتا را نباید نادیده گرفت زیرا مربی اسپانیایی دومین مربی پردرآمد در این بخش محسوب می‌شود.

او 2 میلیون پوند بیشتر از مردی که در باشگاه اماراتی به جای خودش، جایگزین کرده، اونای امری و بیش از 3 میلیون پوند بیشتر از اریک تن هاگ در منچستریونایتد درآمد دارد.

تن هاگ البته در مبارزه با آرتتا برای رسیدن به رتبه دوم است اما ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان باعث کاهش 25 درصدی دستمزد منچستریونایتد شد و دستمزد منچستریونایتد را از 9 میلیون پوند به 6.75 میلیون پوند کاهش داد.

اریک تن هاگ و آرن اسلات هر دو کمتر از 7 میلیون پوند در سال درآمد دارند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان