کانون‌یاران باید با خودباوری تلاش کنند که ساخت آینده را به‌دست گیرند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کانون‌یاران باید با خودباوری تلاش کنند برای اینکه ساخت آینده را به‌دست بگیرند؛ برگزاری این‌چنین اردوها و برنامه‌هایی نیز برای افزایش مهارت‌های کانون‌یار بسیار موثر است.

کانون‌یاران باید با خودباوری تلاش کنند که ساخت آینده را به‌دست گیرند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدخیاط زنجانی در آیین اختتامیه نخستین همایش کانون ‌یاران منطقه‌ یک کشور که به میزبانی کانون استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سن کنشگری در بین نوجوانان کاهش پیدا کرده است و امروز نوجوانان به‌عنوان هدایت‌کننده‌های عرصه‌های اجتماعی در کشور محسوب می‌شوند؛ بنابراین اگر قرار است آینده کشور ساخته شود، لازمه‌ آن همین امر است که امروز نوجوانان ما مسئولیت‌پذیری را تجربه کنند. 

وی افزود: یکی از نیازهای ساخت آینده، ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به‌ویژه با نگاه به مدارس است؛ در بحث کانون‌یاران ما به دنبال این هستیم با تقویت حضور نوجوان‌های عضو کانون در مدارس بتوانیم در واقع حضور پر رنگ‌تری از کانون را در سطح اجتماع و جامعه داشته باشیم. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: کانون‌یاران باید با خودباوری تلاش کنند برای اینکه ساخت آینده را به‌دست گیرند؛ برگزاری این‌چنین اردوها و برنامه‌هایی نیز برای افزایش مهارت‌های کانون‌یار بسیار موثر است. 

وی تاکید کرد: برنامه‌های مفصلی در این زمینه دیده شده و ما خواهشمندیم که کانون‌یاران سراسر کشور که نقطه‌نظراتی در خصوص مساله کانون‌یاری در مدارس، دارند؛ حتما به ما اطلاع دهند تا ما بتوانیم بر اساس یک رصد جامع از شرایط بهترین شیوه‌نامه را برای پیاده‌سازی طرح کانون‌یاران در مدارس ارائه دهیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان