ماهان شبکه ایرانیان

قیمت جدید دام‌زنده امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد/ گوسفند چقدر قیمت پیدا کرد؟ + جدول

تغییر قیمت‌ها در بازار فروش دام زنده به حداقل رسیده است؛ به طوری که در طول یک هفته اخیر، قیمت‌ها تقریبا تغییر خاصی را تجربه نکرده است.

قیمت جدید دام‌زنده امروز 22 مهر 1403 اعلام شد/ گوسفند چقدر قیمت پیدا کرد؟ + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منصور پوریان، رییس شورای تامین دام کشور به تازگی گفته؛ بازار دام زنده و گوشت در ثبات به سر می‌برد و قیمت‌ها هنوز نسبت به روزهای گرم تابستان تغییر قابل‌توجهی نداشته‌اند.

به گفته او، این ثبات برآمده از عرضه گسترده دام و گوشت‌های وارداتی در کشور است و همچنین از آنجا که یکی از پیک‌های زایش دام سبک در پاییز است، با زایش‌های پاییزی در جنوب و جنوب غربی کشور شاهد افزایش جمعیت دام سبک مولد خواهیم بود.

وی در توضیح قیمت انواع گوشت قرمز و دام زنده عنوان کرده؛ گوشت گوساله منجمد وارداتی همچنان با قیمت 300هزار تومان عرضه می‌شود، گوشت گرم وارداتی حدود 370هزار تومان قیمت دارد، متوسط قیمت دام سنگین زنده در سراسر کشور 170هزار تومان در کیلو است، گوشت گوسفندی منجمد وارداتی با قیمت 300هزار تومان در هر کیلو عرضه می‌شود، لاشه گوسفند تولید داخل حدود 530هزار تومان قیمت دارد و میانگین قیمت دام زنده سبک در کل کشور 250هزار تومان است.

پوریان تصریح کرده؛ ثبات بازار گوشت در حالی برقرار است که در نیمه اول سال مناسبت‌هایی مانند نوروز، ماه رمضان و محرم را پشت سر گذاشتیم و در این مناسبت‌ها تقاضا برای گوشت افزایشی بود، در نیمه دوم سال هم به طور معمول مصرف گوشت بیشتر از نیمه اول است و پیش‌بینی می‌شود به دلایل یادشده ثبات در بازار برقرار باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش‌ها نشان می‌دهد که در استان تهران هر کیلو گوسفند زنده حداقل 300 هزار تومان و حداکثر 310 هزار تومان قیمت دارد. هر کیلو گوساله زنده نیز بین 180 تا 190 هزار تومان به فروش می‌رود.

در استان اصفهان نیز هر کیلو گوسفند زنده بین 260 تا 300 هزار تومان قیمت دارد. هر کیلو گوساله زنده نیز بین 180 تا 190 هزار تومان به فروش می‌رود.

در استان خراسان‌رضوی، قیمت هر کیلو گوسفند زنده بین 250 تا 260 هزار تومان و هر کیلو گوساله زنده 180 تا 185 هزار تومان اعلام شد.

در این میان، در استان قم هر کیلو گوسفند زنده حداقل 290 هزار تومان و حداکثر 295 هزار تومان قیمت دارد. گوساله زنده هم حداقل 184 و حداکثر 186 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت دام زنده – گوسفند

قیمت جدید دام‌زنده امروز 22 مهر 1403 اعلام شد/ گوسفند چقدر قیمت پیدا کرد؟ + جدول

قیمت دام زنده – گوساله

قیمت جدید دام‌زنده امروز 22 مهر 1403 اعلام شد/ گوسفند چقدر قیمت پیدا کرد؟ + جدول

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان