پیشنهاد ما برای کسانی که پوست تیره دارند و نمی‌دانند چه کرم پودری انتخاب کنند

اگر پوست تیره‌ای دارید و  نمی‌توانید که کرم پودر مورد علاقه خود را در بین محصولات مختلف انتخاب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادمه این مقاله با ما همراه باشید تا تجربه چندین نفر از افرادی که در انتخاب کرم پودر مشکل داشته‌اند و پوستشان هم تیره است را بدانید.

پیشنهاد ما برای کسانی که پوست تیره دارند و نمی‌دانند  چه کرم پودری انتخاب کنند

برای خانم‌ها خرید کردن لذت بخش است اما خرید کرم پودر همیشه سخت است. من هر وقت برای خرید کرم پودر به فروشگاه میروم برای تست رنگ کرم هیچ وقت از رنگ های تیره شروع نمی‌کنم. بعضی وقت‌ها هم کرمی را انتخاب می‌کنم که بعد از تست متوجه می‌شوم برای من خیلی روشن است. اگر حتی هیچ کدام از کرم‌ها  را نپسندم  معمولا دو کرم را میخرم با تن رنگ های متفاوت و بعد ان‌ها را ترکیب میکنم و بر روی صورتم میزنم. البته این مشکل تا چند سال پیش پا بر جا بود اما خوشبختانه به تازگی کمپانی ‌های ارائه دهنده محصولات آرایشی تنوع زیادی در رنگ‌ ها اعمال کرده‌اند. 

برای اینکه برند‌هایی را پیدا کنیم که تن رنگ های زیادی از کرم‌پودر‌ها داشته باشد از 5 نفر که خودشان رنگ های کرم پودر ترکیبی درست میکردند پرسیدیم و به همراه آن ها تست کردیم. در طول این آزمایش برخی از فرمول‌هایی که ارائه میدادند نتیجه اش بر روی صورت خاکستری و بعضی هم قرمز میشدند. اما چند تا از آن‌ها بر روی پوست فوق العاده زیبا بودند در ادامه با بنیتا همراه باشید تا جمع بندی کلی از تحقیق ما را بدانید.

 

 

کرم پودر مک استودیوبا خاصیت ضد آفتاب (MAC Studio Waterweight SPF 30 Foundation in NW43)

نینا بهادر(Nina Bahadur) - کارمند

من معمولا از کرم پودر زیاد استفاده نمی‌کنم چون جنس پوست من از نوع مختلط است و ترجیح می‌دهم که لایه سنگینی از کرم پودر بر روی پوستم نداشته باشم. هر وقت هم که از محصولی استفاده میکنم که باعث غیر طبیعی  شدن پوستم می‌شود ناامیدتر هم می‌شوم. به همین دلیل معمولا از پن کیک‌های برنز کننده استفاده می‌کنم که مناسب هر نوع پوستی هستند. 

اما  مک استودیو فرمول سبکی دارد که خیلی مناسب پوست من هست. این محصول  بافتی به نرمی و لطافت ابریشم دارد. من این محصول را با کمی ضد آفتاب و مرطوب کننده ترکیب میکنم و رنگ مورد علاقه خودم را بدست می‌آورم. این کرم پودر خاصیت درمانی برای آکنه و سایر مشکلات پوستی ندارد اما اگر به دنبال کرم پودر سبکی هستید پیشنهاد خوبی است. 

 

 

کرم پودر بلک اُپال (Black Opal True Color Pore Perfecting Liquid Foundation in Chestnut ) با رنگ واقعی و خاصیت پوشانندگی کامل منافذ پوست

لتا شای(Leta Shy) - کارمند

من معمولا از کرم پودر استفاده نمی‌کنم چون اینقدر سنگین هستند که احساس می‌کنم ماسک زده‌ام. این خیلی نا‌امیدکننده است. البته من عادت بدی هم دارم، اینکه مدام دستانم را بر روی صورتم میگذارم.

آرایشم همیشه محدود است به کمی کانسیلر، خط چشم، ریمیل، و شاید کمی برق لب یا رژلب کمرنگ. به همین دلیل خودم را درگیر  اضافه کردن یک مرحله دیگر برای زدن کرم پودر نمی‌کنم.  به اضافه همه این‌ها همیشه برای انتخاب رنگ کرم پودر مناسب پوست صورتم مشکل داشته‌ام تا اینکه بلک اُپال را امتحان کردم. غلیظ نیست و اصطلاحا بر روی پوست به خوبی می‌نشیند و رنگ کرم  هم در طول روز بر روی پوست ثابت‌ می‌ماند. من باز هم از این محصول استفاده خواهم کرد به خصوص اگر بخواهم به یک میهمانی بعد از ظهر بروم.

 

 

 

کرم پودر کلینیک (Clinique Superbalanced Silk Makeup Broad Spectrum SPF 15 in 18 Silk Sable) 

دانا داونپورت(Dana Davenport) - ویرایشگر عکس

این اولین بار بود که کرم پودر را در تمام صورتم استفاده کردم همیشه نگران این بودم که اگر یک بار استفاده کنم نتوانم جلوی خودم را برای استفاده‌های بعدی بگیرم و این برای من مشکل ساز خواهد بود چون من ذاتا دختر تنبلی هستم اما این کرم پودر آنقدر نرم و سبک بود که من واقعا سوپرایز شدم .

چون برای اولین بار بود و تجربه کافی برای استفاده از کرم پودر نداشتم کمی زیاده روی کردم. 14 نقطه از کرم پودر در نقاط مختلف صورتم زدم و بعد با دستانم کرم‌ها را درتمام صورتم پخش کردم. مشکلی که پیش آمد این بود که  در پایان روز لکه‌هایی از کرم پودر بر روی تمام وسایلم بود، ساعتم دستانم و حتی تلفن همراه. نمیدانم چند بار در طول روز به صورتم دست زده بودم . در حال حاضر فقط از این کرم پودر برای پوشاندن هاله سایه زیر چشمم استفاده می‌کنم. 

 

 

کرم پودر قلمی آناستازیا(Anastasia Beverly Hills Stick Foundation in Chestnut)

 

جسیکا کرول(Jessica Cruel) ـ آرایشگر

من از مشتریان ثابت محصولات کمپانی آناستازیا هستم چون این کمپانی برای انواع رنگ پوست‌های مشتریان احترام ویژه ای قائل است  و تقریبا برای تمام تن رنگ پوست، محصول ویژ‌ه‌ مناسب را دارد. وقتی که شنیدم این کمپانی قصد تولید کرم‌پودر را دارد خیلی هیجان زده شدم. من معمولا عادت ندارم که از کرم پودر استفاده کنم. قبلا چندین مرتبه کرم پودر زده‌ام اما در پایان روز متوجه شده‌ام که تمام میز کارم کیبوردم و لباس‌هام پر از لکه‌های قهوه‌ای رنگ کرم پودر شده است.  اما مواقعی هم هست که باید حتما کمی کرم پودر بر روی پوستم داشته باشم مثلا مواقعی که باید جلوی دوربین قرار بگیرم. در این مواقع، این کرم پودر را انتخاب کرده‌ام چون دقیقا مناسب رنگ پوست من است. اولین بار خیلی با احتیاط و با نگرانی از آن استفاده کردم. فکر نمیکردم که این کرم پودر بتواند پوشانندگی دلخواه من را داشته باشد. اما دایره‌های سیاه زیر چشمم کاملا پوشانده شدند.استفاده از این کرم پودر قلمی بسیار راحت است . پوشانندگی سبکی دارد و لکه ها را از بین میبرد. 

 

 

کت وان دی لاک(Kat Von D Lock-It Foundation in 74)  

الکسیس بنت(Alexis Bennett) - آرایشگر

من همیشه به دنبال لوازم آرایش هستم. و تقریبا تمام برندهای لوازم آرایش که در دنیا وجود دارند را حداقل یک بار امتحان کرده‌ام. 

کرم پودر کت وان دی لاک اصلی ترین لوازمی است که در کیف آرایش من وجود دارد. فرمول این کرم پودر به گونه‌ای است که پوشانندگی کامل دارد  به همین دلیل من فقط دو قطره از ان را برای کل صورتم استفاده می‌کنم. یکی از ویژگی‌های مهمی که این کرم پودر در مقایسه با سایر کرم پودرهایی که من قبلا استفاده کرده‌ام دارد این است که این کرم پودر بر روی پوست در طول روز کاملا ثابت می‌ماند. به همین دلیل نیاز به استفاده‌های مجدد از پن کیک برای ثابت نگه داشتن رنگ آن در طول روز نیست. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر