فرار بزرگ از شهر ها به طبیعت : به سبک اینستاگرامی ها

ما در این هفته چند کاربر اینستاگرام را برای بررسی تعطیلاتشان و فرار بزرگشان به طبیعت بررسی کرده ایم. و معرفی جزئی از مکان ها و هتل آنها داریم. با بنیتا همراه باشید.

ما در این هفته چند کاربر اینستاگرام را برای بررسی تعطیلاتشان و فرار بزرگشان به طبیعت بررسی کرده ایم. و معرفی جزئی از مکان ها و هتل آنها داریم. با بنیتا همراه باشید.

ابتدا نگاهی به مناظر دلربا و پر از آرامش خواهیم داشت:

روسیه  / DMARGE

 

هاوایی  / DMARGE

 

 اوتاوا - آمریکا  / DMARGE

 

شهر مقدس - چین / DMARGE

 

فلوریدا - آمریکا / DMARGE

 

سوئیس / DMARGE

 

عمان / DMARGE

 

کوالالامپور / DMARGE

 

یونان-حوضچه آب گرم / DMARGE

 

کالیفرنیا - آمریکا / DMARGE

 

ترکیه / DMARGE

 

سنگاپور /DMARGE

 

کمپ Tetons - آمریکا / DMARGE

 

شیلی / DMARGE

 

کانادا / DMARGE

 

فرار بزرگ: به سبک کاربران اینستاگرام

شهر سوخته در قلب بیابان، درختان معلق، دریچه‌های یخ‌زده، کوهه‌های سر به فلک‌زده، معماری‌های باستانی و سنتی، آسمان‌خراش‌های مدرن و امروزی، ماجراجویی و آرامش، طبیعت بکر و بی‌نظیر، تکامل زندگی بشری در طبیعت همه و همه در این هفته برای برخی از کاربرانی که در اینستاگرام فعال هستند اتفاق افتاده است. آن‌ها به سفر رفته‌اند و برای ما عکس‌های ماجراجویی و سفر خودشان را منتشر کرده‌اند.
اگر شما هم از زندگی در خانه و شهر خودتان خسته شدید بدانید که مادر طبیعت درجایی دورتر شمارا صدا می‌زند، در موروکو (Morocco)، روسیه، مکزیک و کالیفرنیا همه‌جایی می‌تواند در طبیعت برای شما آرامش به ارمغان بیاورد. کاربر فعال @gypsea_lust صبحانه خود را در صحرای بزرگ آفریقا خورد و بسیاری را با عکس‌های خود به وجد آورد. کاربر @hobopeeba از دریاچه‌های سیبری یخ‌زده برای دنیا عکسی را مخابره کرد و باعث یخ زدن دستانمان روی گوش‌هایمان شد، این دریاچه بایکال در سیبری است که به‌وسیله یخ جادویی پوشیده شده است. کاربرانی که خودشان را در این تابستان به پارک ملی کالیفرنیا رسانده بودند، از یک درخت ماموتی که متعلق به چندین سال پیش بود رانندگی کردند و در نروژ فردی روی تخته‌سنگ عجیب میان دو کوه، تولد خودش را به شکل عجیبی گرامی داشت.

مکان‌های دوست‌داشتنی بسیار زیادی برای این هفته مردم دنیا انتخاب کرده بودند. هتل آتاکاما (Chile’s Tierra Atacama) و هتل اِسپا (Spa) یکی از انتخاب‌های مردم برای تفریحات صحرایی بوده است. هتل رزورت (Utah’s Amangiri Resort) و هتل کمبریان(Switzerland’s Cambrian)  جایی تفریحی مناسبی برای دیدن زیبایی‌ها به‌صورت دید پاناروما و زیبای اطراف کوه‌های سویس است. در جای دیگری از کشور سویس شما به‌راحتی می‌توانید به جای شخصیت‌های فیلم وست اندرسون (West Anderson) ایفای نقش کنید، این مکان جایی نیست جز هتل بلودر (Belvedere Hotel).

اگر هتل جای مناسبی برای شما نیست، چطور است کمپ‌های جنگلی را انتخاب کنید. ماجراجویان طبیعت گرد @roundtheworldgirl یک مکان برای کسانی که می‌خواهند در جنگل وایومینگ بمانند با عنوان تتونز بزرگ (Grand Tetons) ایجاد کرده‌اند؛ اما در عکس‌های ارسال‌شده از کاربران اینستاگرامی گروهی راداریم که به یکی از جنگل‌های هاوایی رفته‌اند و در آنجا کمپ عجیبی مثل خانه‌های دوران کودکی در بالای درختان برای خودشان درست کرده‌اند

اگر عاشق سفر هستند، همیشه یک کوله‌پشتی آماده داشته باشید، شاید همین فردا مقصد شما تعیین شود.

 

مقالات مرتبط

چگونه سفر خوبی در تابستان داشته باشیم

How-to-have-a-good-trip


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر