این زن چینی به لاغر شدن اعتیاد دارد؛ ۲۵ کیلو وزن!/ عکس

زن جوان چینی که فقط ۲۵ کیلوگرم وزن دارد، تصویری از خود در رسانه‌های اجتماعی گذاشته است و می‌گوید قصد دارد بیشتر از این لاغر شود.

این زن چینی به لاغر شدن اعتیاد دارد؛ 25 کیلو وزن!/ عکس

نادیا زکالوند: زن جوانی که در رسانه‌های اجتماعی با نام «بیبی تینگزی؛ Baby Tingzi» 160 سانتی‌متر قد دارد اما وزن او فقط 25 کیلوگرم است. این زن در شبکه اجتماعی «دوئین» که نسخه چینی «تیک‌تاک» است، بیش از 42هزار طرفدار دارد.

تینگزی به افرادی که نگران سلامتی‌اش هستند می‌گوید آنها نباید نگران باشند، زیرا لاغری او هیچ‌گونه تاثیر منفی روی زندگی‌اش نگذاشته است.

این زن چینی به لاغر شدن اعتیاد دارد؛ 25 کیلو وزن!/ عکس

این زن جوان که اهل شهر گوانگژو از استان گوانگدونگ چین است، به‌طور مرتب ویدیوهایی از خود در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارد تا اندام به‌شدت باریک و لاغر خود را نشان دهد و اهمیتی هم به انتقادها نمی‌دهد.

بعد از اینکه تصاویر «بیبی تینگزی» در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد، بسیاری از افراد بر این باور بودند که تینگزی به بیماری بی‌اشتهایی عصبی مبتلاست. برخی هم اسم او را «اسکلت متحرک یا رقصنده» گذاشته بودند.

برخی از افراد می‌گفتند که اینقدر لاغر شدن را حتی نمی‌توانند تصور کنند و برخی دیگر می‌ترسیدند تینگزی حتی هنگام راه رفتن ساده و معمولی، استخوان‌هایش بشکند و به‌طور کل مردمی که تینگزی را در این شرایط جسمی دیدند، بر این باورند که او خود را در خطر مرگ زودهنگام قرار داده است.

این زن چینی به لاغر شدن اعتیاد دارد؛ 25 کیلو وزن!/ عکس

اما برای تینگزی هیچ کدام از این عقاید مهم نیستند و البته می‌خواهد خود را لاغرتر هم کند.

منبع:

odditycentral

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر