محمودی: کیفیت تمام تیم‌های گروه یکسان است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تیم‌های خوبی در گروه سرخ‌پوشان تبریزی حضور دارند و امیدوار است با همت بازیکنان این تیم نماینده ایران بتواند از گروه خود صعود کند.

محمودی: کیفیت تمام تیم‌های گروه یکسان است

به گزارش ایسنا، کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی که در کوالالامپور مالزی حضور دارد و به عنوان نماینده تراکتورسازی در قرعه‌کشی این فصل لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد، در رابطه با گروه این تیم تبریزی و هم‌گروهی با الاهلی عربستان و یکی از تیم‌های الغرافه و پاختاکور گفت: فکر می‌کنم تیم‌هایی که در گروه ما قرار گرفته‌اند تیم‌های خوبی هستند. امیدوارم همراه بازیکنان با غیرت و حمایت هواداران‌مان بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

او درباره سخت‌ترین حریف تراکتورسازی در این گروه توضیح داد: همه حریفان تیم‌های خوبی هستند. من گروه را که نگاه می‌کردم، سطح همه تیم‌ها بالا است و نمایندگان عربستان و امارات از کیفیت خوبی برخوردارند.

سرپرست تراکتورسازی درباره آمادگی تراکتور برای حضور در این مسابقه‌ها گفت: تراکتورسازی از دو فصل نقل و انتقالات محروم بود و در نقل و انتقالات پیش رو نیاز به تقویت دارد. در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم و بازیکنان جدیدی خواهیم گرفت و آماده حضور در مرحله گروهی خواهیم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر