حلاجی: انحلال فوتسال تاسیسات دریایی قطعی نیست

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی تهران می‌گوید هنوز تکلیف تیم‌داری در فوتسال مشخص نشده است.

حلاجی: انحلال فوتسال تاسیسات دریایی قطعی نیست

مجید حلاجی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران اظهار کرد: صحبت‌هایی در مجموعه تاسیسات دریایی به خاطر مشکل مالی شده است تا در سال 97 تیم‌داری نکنیم. پارسال هم این بحث‌ها مطرح بود اما در نهایت مجمع موافقت کرد تا تیم‌داری کنیم. اکنون هم این بحث‌ها وجود دارد اما از ما بودجه خواسته‌اند.

او افزود: مقداری بودجه را نسبت به پارسال کم کردیم و امیدواریم مورد تصویب قرار بگیرد. با این وجود هنوز ابلاغی به ما نشده است. حرف‌هایی در جلسات شرکت زده می‌شود تا تیم نباشد و برخی افراد هم از تیم‌داری حمایت می‌کنند. آقای رحمانی مدیرعامل مجموعه تاسیسات دریایی هم دوست دارد در فوتسال حضور داشته باشیم اما این موضوع مخالفانی هم دارد.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی با بیان این که زمان زیادی تا شروع لیگ باقی است، گفت: مسابقات فصل آینده از اواخر تیر یا اوایل مرداد شروع می‌شود و امیدواریم در یکی دو ماه آینده تکلیف تیم‌داری ما مشخص شود. البته خبر نهایی را ممکن است تا 20 روز آینده به ما بدهند. امیدوارم بودجه پیشنهادی ما را بپذیرند.

حلاجی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا وحید شمسایی قصد جدایی از تاسیسات دریایی را دارد، به ایسنا گفت: اگر قرار باشد ادامه دهیم، دوست داریم وحید شمسایی و کادرش نیز در تیم حضور داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر