حمایت اسطوره‌ی فرانسوی از شاگردان دشان

ویرا : این فرانسه به فینال می‌رسد

پاتریک ویرا، اسطوره‌ی فوتبال فرانسه از شاگردان دیدیه دشان حمایت کرده و می‌گوید لو بلو به فینال جام جهانی روسیه خواهند رسید.

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک ویرا معتقد است پیروزی فرانسه بر آرژانتین، یک بازی تعیین‌کننده و همان عامل روحیه‌بخشی بوده که شاگردان دشان به آن احتیاج داشته‌اند، بازی درخشانی که به آنها برای رسیدن به فینال جام جهانی کمک خواهد کرد.


تیم ملی فرانسه روز شنبه در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی روسیه، در یک مسابقه‌ی پرهیجان و پر تب و تاب، با نتیجه‌ی 4-3 بر آرژانتین پیروز شد تا خود را به عنوان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی معرفی کند.


کیلین ام‌باپه در آن مسابقه، با ارائه‌ی یک بازی فوق‌العاده، دو گل به ثمر رساند و یک پنالتی برای تیمش گرفت. فرانسه حالا در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی باید به مصاف اروگوئه برود.

ویرا که با پیراهن آبی تیم ملی فرانسه جام جهانی 1998 را فتح کرده و در رقابتهای یورو2000 به قهرمانی رسیده معتقد است فرانسه‌ی دشان در مرحله‌ی گروهی، فوق‌العاده نبود و گاهی کمتر از حد انتظار به نظر می‌رسید ولی بازی با آرژانتین دقیقاً همین چیزی بود که فرانسوی‌ها به آن نیاز داشتند.


ویرا که در حال حاضر به عنوان مربی باشگاه نیس فعالیت می‌کند، می‌گوید " می‌توانیم از زوایای مختلفی به نمایش آنها در جام جهانی نگاه کنیم. من از نظر نوع بازی از آنها انتظار بیشتری داشتم که فکر کنم همه در این مورد با من هم‌عقیده بودند. با اینحال، به نظرم مردم نسبت به تیم ملی فرانسه خیلی سخت‌گیر بودند. وقتی بازی آنها با آرژانتین را تماشا می‌کنید، کاملاً مشخص است که از این به بعد، باید از این تیم چه انتظاری داشت. آنها به یک بازی تعیین‌کننده احتیاج داشتند و در مقابل آرژانتین، به آنچه می‌خواستند رسیدند. به اعتقاد من شکست دادن این تیم خیلی سخت خواهد بود. من از صمیم قلب امیدوارم قهرمان جام جهانی شوند. بعد از آخرین بازی کاملاً مشخص است که بازیکنها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌اند. آنها راحت‌تر و آزادتر بازی می‌کنند. همان چیزی که در مرحله‌ی گروهی کم داشتند. به نظر من بازی با آرژانتین به آنها کمک می‌کند تا فینال پیشروی کنند ".

فرانسوی‌ها دو دوره‌ی متوالی است که به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود می‌کنند. آنها بی‌صبرانه مشتاقند که جام طلایی فوتبال دنیا را برای دومین بار به خانه ببرند. اما مسیر رسیدن به فینال برای لو بلو دشوار خواهد بود. چرا که در صورت  عبور از اروگوئه، در مرحله‌ی نیمه‌نهایی، جدال با یکی از تیم‌های برزیل یا بلژیک در انتظارشان خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر