سردار پورجمشیدیان:

ارزش های قرآنی باید در جامعه نهادینه شود

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: باید تلاش کنیم تا ارزش های قرآنی را در جامعه نهادینه کنیم و در جهت توسعه هرچه بیشتر آن گام برداریم.

ارزش های قرآنی باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قران کریم نیروی زمینی سپاه در رشته های مفاهیم سطح 1 و 2، حفظ کل قرآن کریم؛ حفظ 20 جزء حفظ 15، 10 و 5 جزء و سه جزء قرآن کریم،  اذان،  ترتیل و تحقیق پایور، ترتیل و تحقیق وظیفه،  ترتیل و تحقیق خواهران شاغل و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.  

در این مسابقات 203 نفر در رشته‌های مذکور شرکت کردند و از نفرات اول و اول تا سوم رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مفاهیم قرآنی را به صورت عملی انجام دهیم افزود: عمل به مفاهیم قرآن کریم بسیار مهم است و حفظ و عمل کردن به قرآن کریم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه باید در جامعه معنوی از قرآن کریم به عنوان یک ارزش والا یاد کرد و از آن استفاده کرد، گفت: ما باید تلاش کنیم تا ارزش های قرآنی را در جامعه نهادینه کنیم و در جهت توسعه هرچه بیشتر آن گام برداریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: حفظ کل قرآن کریم از ویژگی ها و استعدادهای جوانان این مرز و بوم است که در بخشی از این مواد در مواردی دیدیم که چگونه جوانان عزیز کشورمان نشان دادند که در حوزه نهادینه سازی فرهنگ قرآنی به خوبی نقش آفرینی می کنند.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر