نباید این همه بین قهرمانی‌ها فاصله باشد

بیاتی‌نیا: یک عکس از آخرین قهرمانی تیم ملی در پک نیست!

محسن بیاتی نیا می گوید کارهای ترکیبی تیم ملی چیزی است که پیش تر کمتر از تیم ملی دیده بودیم و همینطور معتقد است خط هافبک تیم ملی بهترین نمایش را بین خطوط مختلف داشته است.

محسن بیاتی نیا بازیکن سابق استقلال تهران در مورد دو دیدار برگزار شده تیم ملی برابر یمن و ویتنام که با دو پیروزی همراه بود، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" عنوان کرد: تیم ملی بازی های خوبی انجام داده؛ با اینکه تیم های سبکی بودند ولی باز هم تیم ملی خوب بازی کرد. ما نیاز داشتیم به این بردها؛ به نظرم در دور دوم بیشتر تیم می تواند محک بخورد.


بازیکن سابق تیم ملی در مورد دیدار بعدی ملی پوشان برابر عراق می گوید: عراق تیم خوبی نشان داده؛ تیمی است که با سبک و سیاق جدید کار می کند و بازی آسانی برای تیم ملی نخواهد بود. آرزو می کنم تیم ملی بازی خوبی برابر این تیم داشته باشد.


با توجه به اینکه بیاتی نیا در دوره مربیگری  A آسیا حضور دارد و به طور گروهی روی تیم ملی کار می کنند، از او در مورد ویژگی منحصر به فرد تیم ملی در این بازی ها پرسیدیم که او اینگونه پاسخ می دهد: بازی های اول زیاد تیم ها با تیم های قدرتمندی  روبرو نشدند که محک بخورند ولی تیم ملی در کارهای ترکیبی خیلی خوب بازی می کند و باید دید در بخش هجومی هم می تواند مقابل تیم های بزرگ این کار را ادامه دهد یا خیر. فردا مشخص می شود تصمیمات کی روش بر اساس تصمیمات گذشته خواهد بود یا شاهد تغییراتی خواهیم بود.

وی در مورد خط هجومی و هافبک تیم بیان کرد: سردار آزمون و طارمی خیلی خوب بازی کرده اند. بازیکنان تعویضی هم تا اینجا خیلی خوب بازی کرده اند. به نظرم بهتر از حمله ولی هافبک ها هستند. اشکان دژاگه که خیلی خوب کار کرده و سامان قدوس هم بهترین بازیکن زمین در بازی گذشته بود.


بازیکن سابق پاس تهران در مورد دوره مربیگری A آسیا و محتوای این دوره، توضیح داد: ما دو تا 13 روز در کلاس ها خواهیم بود؛ کلاس های شبانه روزی داریم و حالا تقارن پیدا کرده با بازی های آسیایی و یک سری آنالیز انجام می دهیم. با اینکه سختی دارد، ولی پر بار است ولی با هم دوره های قدیمی هستیم و به نظرم خیلی خوب شد که این اتفاق افتاد.


بیاتی نیا در پاسخ به این سوال که نقطه قوت تیم ملی را در چه بخشی از زمین می داند، بیان کرد: به نظرم نقطه قوت تیم ملی خط هافبک تیم بوده که خیلی خوب کار کرده اند و امیدوارم به همین شکل ادامه دهند.


بیاتی نیا که به همراه کاظمیان زننده دو گل آخرین قهرمانی تیم ملی ایران در بازی های آسیایی بوسان بوده اند، در این مورد می گوید: بله من و جواد کاظمیان گل زدیم. وقتی ما همیشه رتبه خوبی در رنکینگ فیفا طی این سال ها داشته ایم، نباید اینقدر میان قهرمانی های ما فاصله بیافتد و امیدوارم با این قهرمانی بتوانیم قهرمانی هایی  را که در سال های گذشته نیاوردیم هم جبران کنیم.


مهاجم اسبق تیم ملی با ابراز ناراحتی از اینکه قهرمانی آخر تیم ملی با آنها کمتر به چشم می آید، حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: من ناراحتم از این موضوع که هیچ عکسی از آخرین قهرمانی تیم ملی در موزه فدراسیون (ساختمان پک)  نیست. فکر می کنم فوتبال ما بعد از آمدن کی روش شروع شده و امیدوارم تیم ملی موفق باشد. البته الان وقت صحبت کردن در مورد اختلافات نیست ولی امیدوارم نتایج مردم را خوشحال کند، چون بعد از جام ملت ها هم می شود در مورد این صحبت کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر