این تست می تواند ذهن شما را بخواند!

همه ما عاشق سحر، جادو و حقه هستیم. امروز ما با یک تست ساده یک جادوی کوچکی انجام دهیم. این آزمون یک ترکیب خاص از اعداد و رنگ است. سخت نیست! تنها چیزی که باید به یاد داشته باشید، رنگی است که متعلق به عدد شما می باشد.

همه ما عاشق سحر، جادو و حقه هستیم. امروز ما با یک تست ساده یک جادوی کوچکی انجام دهیم. این آزمون یک ترکیب خاص از اعداد و رنگ است. سخت نیست! تنها چیزی که باید به یاد داشته باشید، رنگی است که متعلق به عدد شما می باشد. روی صندلی نشسته و با کمال آرامش تست را اجرا کنید. آماده باشید تا ذهن شما خوانده شود.

تست ذهن خوانی

 

یک عدد بین 1 تا 30 انتخاب کنید. به عنوان مثال ما عدد 15 را انتخاب کردیم. به کادر زیر نگاه کرده و اگر عدد انتخابی خود را در آن می بینید، رنگ زرد را یادداشت نمایید. عدد 15 در کادر زیر است، بنابراین رنگ زرد را یادداشت می کنیم.

تست ذهن خوانی

 

به کادر زیر نگاه کرده و اگر عدد انتخابی خود را در آن می بینید، رنگ نارنجی را یادداشت نمایید. عدد 15 در کادر زیر نیز وجود دارد. بنابراین رنگ نارنجی را یادداشت می کنیم.

تست ذهن خوانی

 

به کادر زیر نگاه کرده و اگر عدد انتخابی خود را در آن می بینید، رنگ ارغوانی را یادداشت نمایید. جالب است. باز هم عدد 15 وجود دارد. رنگ ارغوانی را یادداشت می کنیم.

تست ذهن خوانی

 

باز هم به کادر زیر نگاه کرده و اگر عدد انتخابی خود را در آن می بینید، رنگ قرمز را یادداشت نمایید. با توجه به وجود عدد 15، قرمز را یادداشت می کنیم.

تست ذهن خوانی

 

باز هم به کادر زیر نگاه کرده و اگر عدد انتخابی خود را در آن می بینید، رنگ سبز را یادداشت نمایید. عدد 15 وجود ندارد.

تست ذهن خوانی

 

حال اعداد را بر اساس رنگ های نوشته شده جمع کنید. آیا عدد انتخابی شما حاصل شد؟

تست ذهن خوانی

زرد 1، نارنجی 2، ارغوانی 4، قرمز 8، سبز 16. عدد 15 در چهار رنگ اول وجود داشت. بنابراین اعداد 1، 2، 4، 8 را با هم جمع می کنیم. 15 به دست آمد. جالب نبود؟ نظرات خود را راجع به این تست برای ما یادداشت کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر