این بار «شاهزاده و بینوا»؛

ترجمه تازه‌ای از رمان معروف مارک تواین منتشر شد

«شاهزاده و بینوا»، نوشته مارک تواین با ترجمه محمدرضا ملکی برای گروه سنی نوجوان منتشر شد.

ترجمه تازه‌ای از رمان معروف مارک تواین منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه «کلاسیک‌های خواندنی» برای مخاطبان نوجوان و از سوی انتشارات پیدایش منتشر شده و مجموعه‌ای از خواندنی‌ترین رمان‌هاییکه در صدسال اخیر نوشته شده‌ است را دربرمی‌گیرد. رمان‌هایی که همچنان سرشار از ماجراها و حوادث خواندنی‌اند.

«شاهزاده و بینوا»، نوشته مارک تواین، عنوان یکی از این «کلاسیک‌های خواندنی» است. ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که «ادوارد»، ولیعهد انگلستان، «تام» پسر بچه فقیر و بینوا را در حیاط قصر می بیند و متوجه شباهت زیبای او با خود می‌شود و تام را با خود به قصر می برد.

بچه ها تصمیم می گیرند لباس شان را عوض کنند اما نگهبانان قصر آنها را اشتباه می گیرند و تام، پسرک فقیر در لباس پادشاه در قصر می ماند و این اشتباه، سرآغاز ماجراها بسیاری است.

«شاهزاده و بینوا» ترجمه دیگری از رمان معروف مارک تواین، نویسنده آمریکایی است که بیشتر با نام «شاهزاده و گدا» شناخته شده؛ این کتاب را محمدرضا ملکی برای نوجوانان ترجمه و انتشارات پیدایش در 1000 نسخه و به قیمت 24 هزار تومان منتشر کرده است.

مجموعه «کلاسیک‌های خواندنی» با هدف خوانش دوباره محبوب‌ترین رمان‌های کلاسیک و با همکاری گروه مترجمین از سوی انتشارات پیدایش گردآوری و منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر