نتا ال ؛ کراس اوور جدید ۱۹ هزار دلاری(+تصاویر)

نتا ال ئی وی به تک موتور الکتریکی ۲۲۷ اسب بخاری مرتبط با محور عقب مجهز شده که ۳۱۰ نیوتن متر نیز گشتاور دارد. نتا ال ئی وی طی ۷.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. باتری ۶۸ کیلووات ساعت انرژی مورد نیاز پیشرانه را تامین می کند.

عصر ایران- نتا ال ئی وی نام کراس اوور جدید هوزون اوتو چین است که تریم پایه آن با قیمت 19300 دلار عرضه می شود. نتا ال در تریم 5 سرنشین طی همکاری با کمپانی مطرح CATL که در زمینه تولید باتری خودروهای الکتریکی فعال است، ارائه شده و برد حرکتی آن 510 کیلومتر محاسبه شده است.

هوزون اوتو فعالیت خود را در سال 2018 آغاز کرده و طی این مدت تبدیل به یکی از پیشروترین خودروسازان چینی شده است. نتا قبلا کراس اوور ال را در نسخه افزاینده برد حرکتی عرضه کرده بود که طی دو ماه برابر با 5500 دستگاه از آن فروخته شد. اکنون تریم الکتریکی نتا ال از راه رسیده است.

نتا ال الکتریکی از منظر ابعاد برابر با 4770 میلیمتر در طول، 1900 میلیمتر در عرض و 1660 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2810 میلیمتر است.

نتا ال ئی وی در فضای کابین میزبان یک نمایشگر کوچک پشت فرمان و نمایشگر 15.6 اینچی تنظیمات سرگرمی روی کنسول اصلی جلو است. اما در تریم پرچمدار تعداد نمایشگرهای 15.6 اینچی به دو عدد افزایش می یابد. دو نگهدارنده لیوان و شارژر بی سیم نیز در ابتدای کنسول میانی جانمایی شده اند.

سیستم صوتی با 16 اسپیکر، یخچال و میز تاشو برای سرنشین جلو از دیگر امکانات کابین محسوب می شوند.

نتا ال ئی وی به تک موتور الکتریکی 227 اسب بخاری مرتبط با محور عقب مجهز شده که 310 نیوتن متر نیز گشتاور دارد. نتا ال ئی وی طی 7.6 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. باتری 68 کیلووات ساعت انرژی مورد نیاز پیشرانه را تامین می کند.

باتری طی 21 دقیقه از 10 به 80 درصد ظرفیت خود می رسد.

نتا ال ئی وی در 3 تریم عرضه شده که از 19300 تا 22400 دلار قیمت دارد.

گفتنی است نتا ال در مدل افزاینده برد حرکتی مجهز به یک باتری 30 کیلووات ساعت است که برد حرکتی 210 کیلومتر در حالت الکتریکی خالص را فراهم می کند. این تریم در همراهی با انجین احتراقی خود برد نهایی 1300 کیلومتر را ارائه می دهد.

نتا ال ئی وی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان