عکس ؛ سهرابیان خرید جدید استقلال را لو داد!

آرمین سهرابیان با ارسال کامنتی، پیوستن میلاد زکی پور به استقلال را تأیید کرد.

عکس ؛ سهرابیان خرید جدید استقلال را لو داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میلاد زکی پور ظهر امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران سپاهان خداحافظی کرد. این بازیکن با اتمام قراردادش، با پیشنهاد تمدید از سوی اصفهانی ها مواجه شد ولی در نهایت طرفین برای ادامه همکاری به توافق دست پیدا نکردند.

به گزارش ورزش سه، گفته می شود که زکی پور تصمیم گرفته تا فصل بعد برای استقلال به میدان برود و حتی طرفین پس از مذاکراتی که داشته اند، به توافقاتی نیز دست یافته اند تا این بازیکن با عقد قراردادی به مدت 2 فصل، یکبار دیگر لباس آبی ها را بر تن کند.

آرمین سهرابیان که پیش از این در گل گهر نیز سابقه همکاری با زکی پور را داشت، زیر پست مربوط به خداحافظی این بازیکن از هواداران سپاهان کامنتی ارسال کرده تا مشخص شود کار پیوستن او به استقلال تقریبا تمام شده است.

عکس ؛ سهرابیان خرید جدید استقلال را لو داد!

مدافع آبی های پایتخت خطاب به زکی پور از عبارت "خوش آمدی" استفاده کرده و بدین ترتیب باید شاهد حضور دوباره این مدافع چپ پا در استقلال باشیم.

روز گذشته بود که باشگاه استقلال از تمدید قرارداد ابوالفضل جلالی خبر داد ولی به نظر می رسد که این بازیکن برای سپری کردن دوران مقدس سربازی، به صورت قرضی راهی ملوان خواهد شد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر