۴۹طرح آبخیز تا جالیز توسط بسیج سازندگی قزوین اجرا شده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹طرح آبخیز تا جالیز توسط جهادگران بسیج سازندگی قزوین اجرا شده است.

49طرح آبخیز تا جالیز توسط بسیج سازندگی قزوین اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ صادق پور، مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: 49طرح آبخیز تا جالیز (عرصه های کشاورزی و آبخیزداری) در سراسر استان قزوین توسط جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از ابتدای سال1403 تاکنون با پشتیبانی و مشارکت اداره کل جهادکشاورزی استان قزوین اجرا شده است.

وی با اشاره به منابع آب کشاورزی استان گفت: این طرح ها به منظور استفاده بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی انجام شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به این طرح ها گفت: عملیات اجرایی طرح های آبخیز تا جالیز شامل حفاری، جوشکاری، 26هزارمتر لوله گذاری آب کشاورزی، 10هزارمتر احداث کانال آب کشاورزی، بهسازی و مرمت قنات و احداث استخر ذخیره آب کشاورزی می باشد.

سرهنگ صادق پور در پایان گفت: 49روستا در سطح استان که جمعیتی بالغ بر 31هزار نفر را شامل می شوند از طرح های آبخیز تا جالیز سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بهره مند شده اند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان