هدف‌گذاری کاهش ۶هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری قزوین

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین از هدف گذاری برای کاهش ۶هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری استان براساس برنامه عملیاتی سال۱۴۰۳ تا پایان سال جاری خبر داد.

هدف‌گذاری کاهش 6هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین در تشریح برنامه های عملیاتی سال1403 اظهارکرد: در راستای تحقق سند تحول قضایی، "کمیته بررسی آمار و عملکرد" در استان تشکیل شده و این کمیته در 4جلسه ای که در خرداد ماه برگزار کرده، 13مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کاهش موجودی پرونده در شعب اجرای احکام کیفری، برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته و با مسئولیت دادستان مرکز استان کاهش 6هزار فقره ای پرونده های موجود در شعب اجرای احکام کیفری تا پایان سال هدف گذاری شده است.

مظفری افزود: بر اساس مصوبات این کمیته، مقرر گردید دادگستری شهرستان قزوین نسبت به پایش پرونده های اعسار و متعارف کردن شعب اجرای احکام مدنی شهرستان اقدام نموده و گزارش مستمر اقدامات صورت گرفته تا حصول نتیجه به کمیته گزارش دهند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ صلح و سازش و ترویج شیوه های جایگزین قضایی، از ظرفیت کانون و مرکز وکلا، قضات و کارکنان بازنشسته در میز خدمت دادگستری ها استفاده خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان