مشمولان دریافت وام ۸۰۰ میلیون تومانی مشخص شدند/ اعلام جزییات

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن که در مراحل پایانی قرار داشته باشند مشمول افزایش تسهیلات نشده و تنها پروژه‌های که تازه شروع شده باشند مشمول این تسهیلات می‌شوند.

مشمولان دریافت وام 800 میلیون تومانی مشخص شدند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدیار اسماعیلی مدیرعامل صندوق ملی مسکن در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه منابع نفتی 2میلیارد منابع برای صندوق ملی مسکن در نظر گرفته شده است گفت: طی امسال این تخصیص منابع به سرانجام رسید و فرآیند پرداخت مبالغ آغاز شده وتا به امروز 10 هزارو 195 میلیارد ریال تخصیص یافته است و خوشبختانه این عملیات آغاز شده و ورود فرآیند منابع نفتی آغاز شده است.

او گفت: حدود 100 هزار میلیارد ریال منابع تخصیص یافته از استجازه رهبری به پروژه های نهضت ملی مسکن بوده است.

اسماعیلی بیان کرد: پروژه های که امروز شروع می شود قیمت هر متر مربع 8 ونیم تا 11 میلیون تومان بوده وحدود یک میلیارد تومان قیمت تمام شده هر واحد مسکونی می شود که 550 تا 800 میلیون تومان آن تسهیلات و مابقی آورده متقاضیان را شامل می شود.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره اینکه کدام پروژه ها مشمول دریافت تسهیلات 800 میلیون تومانی شده و کدام پروژه ها مشمول دریافت تسهیلات 550 میلیون تومانی می شوند گفت: در صورتی که پروژه ای در مراحل پایانی ساخت خود قرار داشته باشد مشمول این تسهیلات جدید 800 میلیون تومانی نمی شوند اما اگر پروژه ای در مراحل ابتدای قرار داشته باشد بانک ها موظف به پرداخت این تسهیلات خواهند شد.

وی افزود: 9هزار و700 میلیارد تومان منابع بازگشتی مسکن مهر را خرج کرده ایم که از این میزان سال 5هزار میلیارد تومان و سال دوم حدود 4هزار میلیارد تومان بازگشته است.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر