حکم زندان برای بیش از حد غذا دادن به حیوان خانگی/ عکس

زنی اهل نیوزیلند به‌دلیل اینکه بیش از حد به سگ خانگی خود غذا داده بود به ۲ ماه زندان محکوم شد.

حکم زندان برای بیش از حد غذا دادن به حیوان خانگی/ عکس

نادیا زکالوند: «ناگی» نام سگی است که صاحب اوکلندی‌اش بیش از حد به آن غذا داده بود تا جایی‌که این سگ بینوا به وزن معادل 53.7 کیلوگرم رسیده و نمی‌توانست بیش از 10 متر راه برود. پاهای کوچک این سگ نمی‌توانست وزن بدنش را تحمل کند.

وقتی «ناگی» فقط 10 متر راه می‌رفت، حداقل سه بار باید می‌ایستاد و نفس تازه می‌کرد. این سگ آنقدر چاق شده بود که دامپزشکان هنگام معاینه آن به‌راحتی نمی‌توانستند صدای ضربان قلبش را بشنوند.

ناگی به‌دلیل اینکه نمی‌توانست راحت راه برود، ساعت‌ها روی زمین دراز کشیده و می‌خوابید که این وضعیت موجب بروز زخم‌هایی روی آرنج و شکم این سگ شده بود. همچنین ناگی به التهاب ملتحمه (قرمزی چشم) هم مبتلا بود.

حکم زندان برای بیش از حد غذا دادن به حیوان خانگی/ عکس

زنی که صاحب این سگ بود، روزانه 8 تا 10 تکه مرغ و بیسکوئیت‌های متعدد مخصوص سگ‌ها به ناگی می‌داده است و متوجه نبوده که در حال کشتن حیوان بیچاره است.

ناگی از صاحب خود گرفته شد و تحت مراقبت دامپزشکان قرار گرفت و در مدت زمان 2 ماه، 8.9 کیلوگرم وزن کرد. اما متاسفانه به‌دلیل خونریزی کبدی، به‌طور ناگهانی فوت کرد. کالبدشکافی ناگی نشان داد که این سگ به بیماری‌های کبدی و سندرم کوشینگ هم مبتلا بوده است.

مدافعان حقوق حیوانات از صاحب این سگ که موجب بیماری و مرگ این حیوان شده بود شکایت کردند و در نهایت، او مجبور به پرداخت 702 دلار به دولت و گذراندن 2 ماه پشت میله‌های زندان محکوم شد.

منبع:

odditycentral

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر