رئیس فدراسیون: استان آذربایجان‌غربی پایگاه و ارومیه شهر والیبال ایران است / اعطای میزبانی مسابقات پیشکسوتان کشور به ارومیه

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی پایگاه و شهر ارومیه شهر والیبال ایران است از اعطای میزبانی مسابقات پیشکسوتان کشور به ارومیه خبرداد.

رئیس فدراسیون: استان آذربایجان‌غربی پایگاه و ارومیه شهر والیبال ایران است / اعطای میزبانی مسابقات پیشکسوتان کشور به ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به اهمیت هواداران والیبال به عنوان پایه‌های توانمند رشته والیبال اظهار کرد:  استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه خانه دوم والیبال کشور بعد از فدراسیون است بطوریکه همواره و برای هر میزبانی مسابقات مختلف این رشته، این منطقه جزو گزینه‌های اصلی انتخاب مطرح است.

وی درخصوص دلایل سفرش به شهر ارومیه گفت: امروز برای امضای تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه و استان آذربایجان‌غربی از مسابقات والیبال پیشکسوتان کشور که برای اولین بار به شکل کنونی برنامه‌ریزی شده به این شهر سفر و قرار است این مسابقات با نام «جام یدالله کارگرپیشه» برگزار شود.

وی اضافه کرد: استان آذربایجان‌غربی پایگاه والیبال ایران و شهر ارومیه شهر والیبال و پایتخت این رشته در ایران است و فدراسیون همواره برای حفظ آبروی کشور و بهترین میزبانی، شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی بدلیل وجود امکانات و سخت افزار مناسب و نیروی انسانی کارآمد این منطقه را به عنوان میزبان برگزید.

تقوی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان برای رشد و توسعه رشته‌های مختلف بخصوص والیبال این استان اظهار کرد: منطقی است والیبال ارومیه نیاز به توجه جدی دارد که مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز این مهم را انجام می‌دهد.

تقوی گفت: امروز نقش استان آذربایجان‌غربی در فدراسیون والیبال براساس تفاهم با مسئولین ورزش این استان پررنگ خواهدشد و شاهد حضور نمایندگانی از این استان در کمیته‌های مختلف فدراسیون خواهیم بود.

وی درخصوص جزئیات مسابقات والیبال پیشکسوتان گفت: این مسابقات برای حفظ ارزش‌های پیشکسوتان والیبال و یادآوری پایه‌گذاران این رشته والیبال خواهدبود و 7 مهرماه شروع دور اول مسابقات در هشت منطقه و هر منطقه با حضور 4 تیم و هفته آخر مهرماه با حضور تیم‌های برتر هر منطقه در شهر ارومیه میزبان مرحله نهایی خواهیم بود.

رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: برترین‌های این مسابقات به عنوان انتخابی تیم ملی پیشکسوتان خواهد بود و در دستورکار ما میزبانی کشورمان و بخصوص استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه برای میزبانی مسابقات بین‌المللی تلاش خواهیم کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر