اربعین یک دانشگاه و مدرسه عظیم است

معاون اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: اربعین یک دانشگاه و مدرسه عظیم است که می تواند یک جایگاه والای آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان ما باشد.

اربعین یک دانشگاه و مدرسه عظیم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، با حضور معاون اداره کل فرهنگی هنری و سیدی رئیس اداره کانون های فرهنگی تربیتی وزارت متبوع نشست هماهنگی ستاد اربعین آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این نشست ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته مرتبط با اربعین سید و سالار شهیدان گفت: انشالله تمام کسانی که در این امر و در مجموعه آموزش و پرورش مسئولیتی بر عهده دارند حتما باید تمام توان و انرژی خود را متمرکز بر انجام با کیفیت خدمات رسانی به زائرین نمایند.

وی در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: استان کردستان چون یکی از مبادی خروجی زائرین به سمت کربلای معلی است حتما باید در این مبادی و بر اساس دستورالعمل های صادره خدمات لازم مرتبط با حوزه آموزش و پرورش به نحو احسن انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تأکید کرد: حتما خارج از سایر وظایف محوله محور فعالیت های موکب های مرتبط با آموزش و پرورش فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و هنری باشد.

کریمی معاون اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش هم در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در مجموعه آموزش و پرورش کردستان  گفت: اربعین یک ظرفیت  عظیم هست که باید سعی کنیم بصورت حداکثری از آن استفاده نماییم؛ و این ظرفیت می توان تاثیر بسیار مهمی در ابعاد فرهنگی جامعه داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: اربعین یک دانشگاه و مدرسه عظیم است که می تواند یک جایگاه والای آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان ما باشد.

معاون اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: اربعین یک فرصت خدمت گذاری بی مثل و مانند هست انشالله همه ما در این فرصت خدمت گذاری بتوانیم وظیفه خود را به اهل بیت علیهم السلام  اداء کنیم.

کریمی همچنین گفت: امسال ما در مواکب دانش آموزی با محوریت برگزاری یک سوگواره عظیم انشالله بتوانیم ارزش های ناب این حرکت عظیم را در قالب های فرهنگی هنری به مخاطبان اصلی خودمان یعنی دانش آموزان انتقال دهیم.

سیدی رئیس اداره کانون های فرهنگی تربیتی وزارت آموزش و پرورش هم در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته گفت: انشالله امسال هم مانند سنوات گذشته و با کیفیت بالاتری خدمات مجموعه آموزش و پرورش و بطور اخص در استان‌های هدف مانند کردستان و با محوریت فعالیت های فرهنگی هنری ارائه خواهد شد؛ لذا انتظار می رود براساس شرح وظایف تعیین شده مطابق دستورالعمل های ابلاغی اقدامات لازم صورت پذیرد.

طیبی راد معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان هم در این نشست با بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش این استان از جمله تشکیل ستاد اربعین و جلسات مرتبط با آن در سطح استان، تمهید مقدمات برپایی 16 موکب اسکان، پذیرایی و فعالیت های فرهنگی هنری در سطح استان بخصوص شهرستانهای هدف، تهیه محتوی های فرهنگی و مذهبی مرتبط با اربعین حسینی و انتشار در تمامی گروه‌های دانش آموزی در شبکه شاد خواستار اهتمام جدی تمام کسانی شد که مسئولیتی در این حرکت عظیم معنوی برعهده دارند.

گفتنی است در این نشست نمایندگان ادارات کل ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، تشکل های دانش آموزی و روسای آموزش و پرورش هم مطالبی را در راستای انجام با کیفیت فعالیت ها ارائه دادند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر