رسانه‌ها به موفقیت شمس آذر کمک کنند/آماده میزبانی از بازی‌های استقلال هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین از رسانه ها خواست تا با قلم خود و اطلاع رسانی درست به ورزش مخصوصا موفقیت تیم فوتبال شمس آذر در فصل پیش رو کمک کنند.

رسانه‌ها به موفقیت شمس آذر کمک کنند/آماده میزبانی از بازی‌های استقلال هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار با تاکید بر عدم انحلال تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: به طور قطع شمس آذر با قدرت و قوت به کار خود در زمینه تیمداری ادامه خواهد داد و رسانه ها هم باید با اطلاع رسانی درست خود و حمایت های لازم به موفقیت این تیم در این زمینه کمک کنند.

علایی مقدم با اشاره به هزینه های گزاف و بالای تیمداری در لیگ برتر اذعان کرد: شمس آذر یک شرکت استراتژیک است که با تولید آرد و ماکارونی قوت غالب مردم را تامین می‌کند و سودآوری چندانی ندارد ولی مدیران این شرکت با قدرت پای این تیم ایستاده اند و هرگونه شایعاتی در خصوص انحلال باشگاه شمس آذر کذب محض است.

وی در قسمتی دیگر از سخنانش با اشاره به برگشت شهاب زندی مدیرعامل این باشگاه افزود: مدیرعامل شمس آذر پس از وقفه ای به این باشگاه برگشته و زمام امور را در دست گرفته است. علایی مقدم در مورد وضعیت کادر فنی شمس آذر هم گفت: با صحبت هایی که شده ظرف یکی دو روز آینده سرمربی این تیم و تکلیف کادرفنی هم مشخص می‌شود.

وی درخصوص احتمال بازگشت دقیقی به نیمکت شمس آذر هم تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که از باشگاه دارم دقیقی هم یکی از گزینه هاست ولی چیزی هنوز در این زمینه قطعی نشده است. مدیرکل ورزش و جوانان قزوین همچنین درباره احتمال میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از بازی های سرخابی ها گفت: در این زمینه باشگاه استقلال درخواستی از ما داشته که باتوجه به اینکه نور استادیوم طبق پروتکل های فدراسیون و سازمان لیگ درحال تجهیز است و نواقص ورزشگاه برطرف می شود هنوز جواب قطعی به این باشگاه نداده ایم.

علایی مقدم ادامه داد: میزبانی قزوین از بازی های خانگی استقلال مشروط به عدم میزبانی شمس آذر در آن روز است تا تداخلی پیش نیاید و ضمن اینکه هفته ای یکبار می‌توانیم ورزشگاه را در اختیار آبی ها قرار دهیم تا فشاری به چمن نیاید. وی در ابتدای صحبت هایش هم گریزی به حضور ورزشکاران قزوینی در المپیک 2024 پاریس زده و گفت: حضور ورزشکاران قزوینی در قالب کاروان ایران در المپیک 2024 پاریس افتخار بزرگی برای جامعه ورزش این استان است که امیدواریم با دست پر به کشور برگردند کمااینکه تا اینجا هم عملکرد خوبی داشته اند و باید همه از این ورزشکاران حمایت کنیم.

علایی مقدم با اشاره به حضور محمدرضا خیرخواه مربی قزوینی در مراسم رژه کاروان ایران افزود: مایه افتخار است که یک قزوینی در بین 15 نفر حاضر در قایق حامل کاروان ایران در مراسم افتتاحیه حضور داشت.

رسانه‌ها به موفقیت شمس آذر کمک کنند/آماده میزبانی از بازی‌های استقلال هستیم

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر و قدردانی شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر