اتصال ۱۹۰ بخشداری و شعب بانکها به شبکه فیبر نوری

مدیر مخابرات منطقه لرستان از اتصال ۱۹۰ بخشداری و شعب بانکها به شبکه فیبر نوری خبر داد .

اتصال 190 بخشداری و شعب بانکها به شبکه فیبر نوری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، نبی اله شمسی فر در نشست با خبرنگاران گفت :  رسانه ها و مخابرات همکار هستند و مخابرات رسالت سنگینی بر عهده داشته و وظیفه ما رساندن پیام ها و ارتباطات است که مقدمه آگاهی بخشی به مردم است.

وی افزود : کسب رتبه چهارم در مناطق هم تراز، برگزاری 4 انتخابات شکوهمند و سیگنال رسانی برخط به شعب اخذ رای،کسب رتبه سه کشوری در حوزه ارتباطات سیار از موفقیت های مخابرات به شمار می رود.

شمسی فر در ادامه با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات یکی از صنایعی است که می تواند بحث اشتغال و توسعه را به خوبی پوشش دهد، افزود: پروژه اتصال منازل و کسب ‌ و کارها در شهرهای اصلی استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این پروژه در حال اجرا بوده و امیدواریم تا چند ماه آینده در مراکز بخش های استان نیز عملیاتی شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه اولین مرکز داده استان در حال اجراست، افزود: امیدواریم این زیرساخت مهم به بهره برداری برسد.

وی گفت: 41 روستای بالای 500 خانوار انتخاب شده اند که به شبکه فیبر نوری متصل شوند، همچنین 103 سایت تلفن همراه در مناطق روستایی در حال اجرا بوده که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

نبی اله شمسی فر تاکید کرد : لرستان یکی از سه هاب منطقه ای مرکز پاسخگویی مرکز 118 و 2020 در کشور بوده و به زودی شاهد احداث مرکز جامع خدمات تماس در استان خواهیم بود که باعث می شود جزیره ای پاسخگو بودن دستگاه های مختلف جمع آوری شود.

شمسی فر در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بیش از 30 بخشداری استان به فیبر نوری متصل خواهند شد و بیش از 160 شعبه بانک های استان نیز به این زیرساخت مهم متصل شوند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: برای اولین بار در کشور مخابرات به طور صدر صد در حال اجرای شبکه پایش تصویری شهر خرم آباد بوده و امیدواریم با این اقدام آماده اجرای طرح کنترل ترافیک مرکز استان باشیم.

شمسی فر در پایان گفت: تشعشعات سایت های تلفن همراه تاکنون اثبات نشده مشکلی برای سلامت افراد ندارد و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر