کشف ۱۷۳ دستگاه خودروی لوکس و قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۱۷۳ دستگاه خودروی لوکس قاچاق در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: در این زمینه ۱۲۰ متهم دستگیر شده‌اند.

کشف 173 دستگاه خودروی لوکس و قاچاق

به گزارش خبرآنلاین،سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر لزوم مقابله جدی با قاچاق خودروهای لوکس و اجرای طرح‌های مختلف پلیس امنیت اقتصادی برای مقابله جدی با این موضوع در سطح کشور، اظهار کرد: در سال جاری تعداد 173 دستگاه خودروی لوکس قاچاق در استان‌های مختلف از جمله استان‌های گلستان، زنجان هرمزگان، بوشهر، آذربایجان غربی کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: وی افزود: با اشاره به اینکه قاچاق خودروهای لوکس زمینه بسیاری دیگر از جرایم ومفاسد اقتصادی را از جمله جعل و کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور را فراهم می‌سازد که این مهم ضرورت برخورد و مقابله با این گونه جرایم را ایجاب می‌کند، عنوان داشت: در این خصوص تا کنون 120 نفر متهم دستگیر و شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در پی کسب اخبار و اطلاعاتی در خصوص نگهداری غیر قانونی چند دستگاه خودروی شاسی بلند در یک مجتمع تجاری در شمال شهر تهران موضوع در دستور کار قرار گرفت، عنوان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته تعداد 24 دستگاه خودروی شاسی بلند بدون پلاک شاسی در طبقه منفی سه و چهار این محتمع تجاری کشف و توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم اصلی این پرونده دستگیر شد، عنوان کرد: ارزش خودروهای کشف شده بیش ازدو هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، عنوان داشت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص مفاسد و جرایم اقتصادی با شماره ستاد خبری این پلیس (شماره تلفن 096300) در میان بگذارند.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر