سوخو ـ ۳۴ روسیه تجهیزات نظامی اوکراین را ویران کرد

وزارت دفاع روسیه امروز تصاویری از تقویت محور «سوجان» برای مقابله با نیروهای اوکراین و نیز انهدام پرسنل و تجهیزات نظامی کی یف در کورسک توسط سوخو -۳۴ این کشور را منتشر کرد.

سوخو ـ 34 روسیه تجهیزات نظامی اوکراین را ویران کرد

به گزارش خبرآنلاین یگان‌ های ارتش روسیه امروز جمعه برای تقویت نیروهای در حال نبرد با نیروهای مسلح اوکراین در استان کورسک به این منطقه اعزام شدند.

به نقل از مهر وزارت دفاع روسیه تصاویری از اعزام یگان‌ ها برای تقویت نیروهای در حال نبرد با نیروهای مسلح اوکراین در منطقه سوجان در استان کورسک را منتشر کرد.

پیش از این، وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که تقویت نیروهای در نبرد شدید با یگان های اوکراینی در منطقه سوجان در استان کورسک جریان دارد.

در ستون های در حال حرکت به سمت مناطق استان کورسک، سامانه های گراد، توپخانه، تانک و تجهیزات سنگین چرخ زنجیردار دیده می شود.

از سوی دیگر، وزارت دفاع روسیه خبر داد که جنگنده سوخو - 34 ارتش این کشور به پرسنل و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه مرزی استان کورسک حمله کرده و مواضع آنان را هدف قرار دادند.

گفتنی است که اوکراین با استفاده از تجهیزات ارسالی و کمک های اطلاعاتی از سوی محور غرب اخیرا حمله گسترده ای را به کورسک در روسیه آغاز کرده است.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر