چه تعداد خانه خالی در کشور شناسایی شد؟

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه شناسایی خانه‌های خالی را در دولت سیزدهم ساماندهی کرده ایم گفت: قانون ساماندهی و شناسایی خانه‌های خالی از سال ۵۲ مصوب شده بود، اما هیچ یک از دولت آنها را اجرایی نکرده بود.

چه تعداد خانه خالی در کشور شناسایی شد؟

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: 500 هزار خانه خالی از طریق سامانه املاک و اسکان همزمان با راه‌اندازی این سامانه در کشور شناسایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی ادامه داد: این قانون  شامل بخش‌های مختلف بود، اما هیچ دولتی آن را به مرحله اجرایی نرسانده بود در صورتی که دولت سیزدهم با رویکرد مقابله با دانه درشت‌ها و عرضه حداکثری  مسکن آن را اجرایی کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: دولت سیزدهم با اجرا کردن قانون شناسایی خانه‌های خالی به دنبال درآمد زایی نبوده است، اما در حال حاضر 500 هزار واحد مسکونی از طریق سامانه املاک و اسکان شناسایی کرده ایم که با عرضه حداکثری آنها می‌تواند زمینه را برای تعادل در بازار مسکن فراهم کند.

نوروزی بیان کرد:  هشدارهای لازم را به مالکان خانه‌های خالی داده  و تماس گرفته‌ایم  و از سوی دیگر نامه نگاری با شرکت‌های بزرگ  وبانک‌های که بیش از 100 خانه خالی را در دستور کار خود قرار داده و هشدارهای لازم را دادیم.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر